Gjest Anonym bruker Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Hvor lenge kan man bruke sobril før man blir avhengig? 0 Siter
DoleMari Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Det spørs vel heller hvor mye og hvor ofte du bruker det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Avhengighet beror på mange ulike faktorer: Personlighet, livssituasjon, indikasjon for bruk, dose og varighet. Det er umulig å gi noe godt svar på ditt spørsmål. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Hvor lenge kan man bruke sobril før man blir avhengig? Jeg brukte sobril hver dag i mange år uten å si at jeg noen gang følte meg direkte avhengig. Men det jeg opplevde var at det skulle mye større dose til for å gi virkning. Så jeg anbefaler deg å holde deg til et lavest mulig bruk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Har brukt det i en uke 10 mg tre ganger daglig så blir vel en uke eller to til. Trapper ned antidepresiva å det hjelper mot kvalmen jeg har. Anonymous poster hash: 28742...cfd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Sobril 10 mg x 3 i tre uker vil aldri gi avhengighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.