Kajsa83 Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Hei. Jeg har mange innleggelser bak meg,og har da alltid fått en kopi av vedtaket mitt. Enten via legen som legger inn,de som møter meg på motaaket eller via post fra fylkeslegen. Nå er jeg atter en gang innlagt,og ba om å få se vedtaket mitt da det er noe "lettere" for meg å samarbeidet litt mer hvis jeg faktisk får seg vedtaket,men nå sier de plutselig at nei det får jeg ikke se. Det må leses sammen legen som fattet dette. Men jeg er nå på medisinsk avd,og legen som fattet det siste vedtaket jobber på psyk avd et lite stykke unna. Men når jeg først ble lagt inn var det fastlegen min som fattet et vedtak,og det fikk jeg en kopi av med en gang jeg ankom mottaket. Med andre ord uten at min lege var til stedet. Så kan de egentlig nekte meg å se vedtaket mitt her jeg er nå.?De har jo en kopi av det liggende her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Jeg kan ikke se noen som helst fornuftig (eller juridisk) grunn for å nekte deg å se vedtaket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.