Gå til innhold

Skal aldri drikke mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg mener det. Det har skjedd igjen. En mann har utnyttet meg i fylla og hatt sex med meg mot min vilje. Jeg var for full til å stoppe han så jeg ga bare opp. Husker bare 5 sekunder av det. Men jeg glemmer det ikke. Jeg MÅ slutte å drikke. Det er ikke lett når man er sjenert, men jeg bare må. Jeg greier jo ikke stoppe når jeg er i gang tydeligvis. Kanskje jeg anmelder. Skal snakke med bistandsadvokat i morgen.

Skrevet (endret)

Og jeg mener det. Det har skjedd igjen. En mann har utnyttet meg i fylla og hatt sex med meg mot min vilje. Jeg var for full til å stoppe han så jeg ga bare opp. Husker bare 5 sekunder av det. Men jeg glemmer det ikke. Jeg MÅ slutte å drikke. Det er ikke lett når man er sjenert, men jeg bare må. Jeg greier jo ikke stoppe når jeg er i gang tydeligvis. Kanskje jeg anmelder. Skal snakke med bistandsadvokat i morgen.

Høres ut som en forferdelig opplevelse. Og en klok beslutning om å slutte å drikke.

Jeg liker godt å drikke litt selv, og skal innrømme at jeg mer enn én gang har vært god og full (for lenge siden), men har aldri vært i den tilstand du tydeligvis var. Nå mener jeg ikke å ta ansvaret fra gjerningsmannen, men kan en ikke å drikke uten å bli så full, må en la være.

Endret av Xtra
Skrevet

Du bør slutte å drikke. Når du havner i farlige situasjoner gang på gang fordi du er for full er det vel helt klart at du ikke har godt av alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Det samme har jeg vært utsatt for to ganger, men jeg våknet og fikk dem unna. Skaden var dessverre skjedd da de begge hadde penetrert meg. Jeg har bestandig hatt problemer med å regulere. Jobber enda med inntaket og for meg er det ikke utenkelig at noe lignende kan skje igjen dessverre. Jeg klarer bare ikke å slutte å drikke helt. Håper du får det til. 

Anonymous poster hash: 1a1ef...4c0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...