Fiskemamma Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har vært hos psykiater og nå fått hentet ut "startpakke" med Lamictal. Ble sagt at jeg skulle begynne med dette i kveld, men lurer på om det er bedre å ta det på morgenen. Jeg sliter med søvnen. Kan Lamictal gjøre noe med dette hvis jeg tar tabletten på kvelden? Eller har ikke dette noe å si? Kommer selvsagt på spørsmål når jeg er kommet hjem. :-( Håper noen kan hjelpe! 0 Siter
bibben Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Hei, Min erfaring er at Lamictal er nøytral i forhold søvn. Jeg har delt døgndosen mellom morgen og kveld og ikke hatt problemer med tretthet om dagen eller det å sovne om kvelden. Jeg håper du kommer til å være fornøyd med Lamictal. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Lamictal er "søvnnøytral". Ta den morgen eller kveld etter hva som passer best for deg. 0 Siter
Fiskemamma Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Skrevet 4. mars 2014 Det er fint. Da tar jeg den på morgenen, så blir det lettest å huske. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Jeg anbefaler alle som skal ta medisin fast å kjøpe ukedosett på apoteket. Selv den mest motiverte for å huske medisinen vil regelmessig komme i i situasjonen "Har jeg tatt medisinene mine i dag eller ikke?". 0 Siter
Fiskemamma Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Skrevet 4. mars 2014 Takk for tips! Det skal jeg få kjøpt meg. Er ofte i nevnte situasjon, NHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.