AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Jeg lurer på hva i all verden som feiler sjefen min. For å ramse opp litt: - H*n lover og lyger - Fraskriver seg alt ansvar hvis en avtale går dårlig(nekter da for å ha noe som helst med avtalen å gjøre) - H*n er nedlatende - Har gått fysisk til angrep på ansatte - Inngår en avtale med noen, for så å arrestere denne personen da avtalen er gjennomført og sier at hele greia var en test og personen som utførte den strøk - Smisker og lover div. ting for å få hjelp til noe, for så å gå tilbake på det h*n sa da det h*n ville ha er oppnådd - Er fantastisk hyggelig mot alle da folk høyere oppe i systemet er på besøk - Er kvass, nedlatende og motarbeider enkeltpersoner, men skal plutselig forsvare dem hvis høyere sjefer kommer inn og skal ta for seg disse personene(akkurat denne forstår jeg ikke i det hele tatt) - Kan i det ene sekundet være stygg mot en person for så i neste sekund være superhyggelig mot samme person - Kontrollerende(overkjører andre ledere sine beslutninger bl.a) - Mistenker arbeidstakerene sine og konfronterer dem før h*n har fakta på bordet, som regel er beskyldningene bunnløse - Liker å skape reaksjoner hos sine ansatte - Går bak ryggen på folk og forteller hva den og den har sagt om deg - Forteller deg hvordan gjøre ting, men hvis dette er feil, så beskytter h*n seg selv ved å fortelle høyere sjefer at h*n har bedt personene gjøre det slik som disse sjefene vil - H*n lover både lønnsforhøyelse og firmabil til ansatte for så å gå tilbake på det, eller kreve at de presterer bedre(selv om h*n allerede har lovet) og venter på at personene skal gjøre feil, slik at h*n kan fortelle disse personene hvor langt de kan se etter lønnsforhøyelsen/firmabilen sin- har ingen empati og forteller ansatte rett ut at h*n bryr seg ikke om de jobber der eller ei Anonymous poster hash: 35ddf...19e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.