Blomsterfluen Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Om jeg blir syk fordi jeg valgte selv å slutte på medisiner, har jeg rett på sykemelding da? Jeg skal begynne på ny jobb, men jeg har sluttet med medisinene mot psykose fordi jeg føler meg frisk. Personalet mitt sier jeg kan miste jobben hviss jeg blir syk for jeg får da ikke sykemelding om jeg blir innlagt. Men jeg tror ikke jeg blir innlagt denne gangen, men om det skulle feilaktig skje, har jeg da rett til sykemelding? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Hvorfor sluttet du på medisinene dine? Anonymous poster hash: 1be29...f5a 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hvorfor sluttet du på medisinene dine? Anonymous poster hash: 1be29...f5a Fordi de sølvet meg ned og jeg sov hele dagene og hadde tørr munn og orket ingenting nesten. Og jeg åt masse snop og chips. Og fordi jeg føler meg frisk og vil prøve uten medisiner. Endret 5. mars 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Skrevet 5. mars 2014 Er det noen som vet om jeg får sykemelding om jeg skulle bli lagt inn ved en missforståelse, selvom jeg valgte å slutte på pillene mot psykiaterens og legens vilje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Er det noen som vet om jeg får sykemelding om jeg skulle bli lagt inn ved en missforståelse, selvom jeg valgte å slutte på pillene mot psykiaterens og legens vilje? Det er neppe verdt å ta sjangsen. Anonymous poster hash: bda1f...8c1 0 Siter
Høstløv Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Om jeg blir syk fordi jeg valgte selv å slutte på medisiner, har jeg rett på sykemelding da? Jeg skal begynne på ny jobb, men jeg har sluttet med medisinene mot psykose fordi jeg føler meg frisk. Personalet mitt sier jeg kan miste jobben hviss jeg blir syk for jeg får da ikke sykemelding om jeg blir innlagt. Men jeg tror ikke jeg blir innlagt denne gangen, men om det skulle feilaktig skje, har jeg da rett til sykemelding? Jeg tror at det er lurt å høre på de personene som kjenner deg og sykdomsbildet ditt. 0 Siter
lirk Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Blir du syk har du selvfølgelig rett på sykemelding som alle andre. Men det en viss tid du må ha vært i srbeid før du har rett på sykepenger. Det finner du på nav sine sider. 0 Siter
erik123 Skrevet 5. mars 2014 Skrevet 5. mars 2014 Du har rett på sykemelding. Men hør på fagpersoner. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg var hos en ukjent lege i dag og han sa at jeg ikke virket psykotisk. Han trodde allikevel at jeg kommer til å bli det innen en uke. Men der tar han feil. Jeg har nemlig aldri vært psykotisk. Men jeg syns legen var kjempesnill. Og hun personalet som fulgte meg kjente meg nesten ikke så hun kunne ikke forklare noe. Det syns legen var litt dumt. Endret 6. mars 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.