Gå til innhold

Forvernsamtale, hva går det ut på?

Anbefalte innlegg

psychotique
Skrevet

Jeg har forstått (og akseptert til en viss grad) at jeg må slippe kontrollen, stole på andre og utfordre meg selv for å bli bedre. Er klar over at jeg i teorien kan skrive meg ut når som helst, men har fått råd her inne tidligere om å ikke la meg selv ta den enkleste utveien, så i praksis har jeg vel innstilt meg selv på at jeg ikke skal benytte meg av muligheten av å rømme unna problemene mine. Lett å si det nå på forhånd, det vil bli verre å faktisk klare å gjennomføre det i praksis når det blir vanskelig... :unsure:

Anonymous poster hash: 5e7cd...284

Husk at mennesker er veldig flinke til å lage skrekkscenarioer. Kanskje det bir bedre enn du tror :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut...

AnonymBruker
Skrevet

Husk at mennesker er veldig flinke til å lage skrekkscenarioer. Kanskje det bir bedre enn du tror :)

Håper du har rett :)

Skrevet

Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut...

Jeg synes du har brukt dol svært konstruktivt i denne prosessen og håper du kommer til å fortsette med det. Kanskje kan det være til hjelp for deg å vite at du også under en evt. innleggelse kan skrive om dine opplevelser her dersom ting blir vanskelig.

psychotique
Skrevet

Jeg synes du har brukt dol svært konstruktivt i denne prosessen og håper du kommer til å fortsette med det. Kanskje kan det være til hjelp for deg å vite at du også under en evt. innleggelse kan skrive om dine opplevelser her dersom ting blir vanskelig.

Støtter denne :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk, det skal jeg nok gjøre. 

Har vel ikke alltid hatt en følelse av at du (og andre) har "synes jeg har brukt dol svært konstruktivt" da men... :huh:

Det hjelper å ha noen "å snakke med" og som innimellom kan få meg å se ting på en litt annen måte enn jeg gjør selv, selv om jeg ikke alltid er helt enig i alt dere skriver. :rolleyes:  

psychotique
Skrevet

Takk, det skal jeg nok gjøre. 

Har vel ikke alltid hatt en følelse av at du (og andre) har "synes jeg har brukt dol svært konstruktivt" da men... :huh:

Det hjelper å ha noen "å snakke med" og som innimellom kan få meg å se ting på en litt annen måte enn jeg gjør selv, selv om jeg ikke alltid er helt enig i alt dere skriver. :rolleyes:  

Man kan lære veldig mye av hverandre, derfor forum som dol er så bra. Synes jeg da :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Man kan lære veldig mye av hverandre, derfor forum som dol er så bra. Synes jeg da :rolleyes:

Veldig enig med deg :)

Jeg blir tryggere når jeg får informasjon om hvordan ting fungerer, hva jeg kan forvente og hvordan ting gjøres, så erfaringer og kunnskap andre deler gir meg faktisk litt mindre angst og bekymringer også.

Eneste er at jeg ikke føler at jeg har noe å gi tilbake til andre her inne, det er litt kjipt da. :(

Skrevet

Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut... Anonymous poster hash: 5e7cd...284

Jeg ser endringer :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser endringer :)

:rolleyes:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...