psychotique Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har forstått (og akseptert til en viss grad) at jeg må slippe kontrollen, stole på andre og utfordre meg selv for å bli bedre. Er klar over at jeg i teorien kan skrive meg ut når som helst, men har fått råd her inne tidligere om å ikke la meg selv ta den enkleste utveien, så i praksis har jeg vel innstilt meg selv på at jeg ikke skal benytte meg av muligheten av å rømme unna problemene mine. Lett å si det nå på forhånd, det vil bli verre å faktisk klare å gjennomføre det i praksis når det blir vanskelig... Anonymous poster hash: 5e7cd...284 Husk at mennesker er veldig flinke til å lage skrekkscenarioer. Kanskje det bir bedre enn du tror 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut... Anonymous poster hash: 5e7cd...284 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Husk at mennesker er veldig flinke til å lage skrekkscenarioer. Kanskje det bir bedre enn du tror Håper du har rett Anonymous poster hash: 5e7cd...284 0 Siter
frosken Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut... Anonymous poster hash: 5e7cd...284 Jeg synes du har brukt dol svært konstruktivt i denne prosessen og håper du kommer til å fortsette med det. Kanskje kan det være til hjelp for deg å vite at du også under en evt. innleggelse kan skrive om dine opplevelser her dersom ting blir vanskelig. 0 Siter
psychotique Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes du har brukt dol svært konstruktivt i denne prosessen og håper du kommer til å fortsette med det. Kanskje kan det være til hjelp for deg å vite at du også under en evt. innleggelse kan skrive om dine opplevelser her dersom ting blir vanskelig. Støtter denne 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes du har brukt dol svært konstruktivt i denne prosessen og håper du kommer til å fortsette med det. Kanskje kan det være til hjelp for deg å vite at du også under en evt. innleggelse kan skrive om dine opplevelser her dersom ting blir vanskelig. Takk, det skal jeg nok gjøre. Har vel ikke alltid hatt en følelse av at du (og andre) har "synes jeg har brukt dol svært konstruktivt" da men... Det hjelper å ha noen "å snakke med" og som innimellom kan få meg å se ting på en litt annen måte enn jeg gjør selv, selv om jeg ikke alltid er helt enig i alt dere skriver. Anonymous poster hash: 5e7cd...284 0 Siter
psychotique Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Takk, det skal jeg nok gjøre. Har vel ikke alltid hatt en følelse av at du (og andre) har "synes jeg har brukt dol svært konstruktivt" da men... Det hjelper å ha noen "å snakke med" og som innimellom kan få meg å se ting på en litt annen måte enn jeg gjør selv, selv om jeg ikke alltid er helt enig i alt dere skriver. Anonymous poster hash: 5e7cd...284 Man kan lære veldig mye av hverandre, derfor forum som dol er så bra. Synes jeg da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Man kan lære veldig mye av hverandre, derfor forum som dol er så bra. Synes jeg da Veldig enig med deg Jeg blir tryggere når jeg får informasjon om hvordan ting fungerer, hva jeg kan forvente og hvordan ting gjøres, så erfaringer og kunnskap andre deler gir meg faktisk litt mindre angst og bekymringer også. Eneste er at jeg ikke føler at jeg har noe å gi tilbake til andre her inne, det er litt kjipt da. Anonymous poster hash: 5e7cd...284 0 Siter
Gjest Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg håper de av dere her inne som tidligere har påstått at jeg har hatt "motstand mot endring", faktisk ser at jeg prøver å jobbe med meg selv. At jeg forsøker å være mer åpen for at andres meninger og syn på ting kanskje er "riktigere" enn de jeg har selv. For jeg prøver faktisk å endre måten jeg tenker på, selv om det kanskje ikke alltid ser slik ut... Anonymous poster hash: 5e7cd...284 Jeg ser endringer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg ser endringer Anonymous poster hash: 5e7cd...284 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.