Gå til innhold

Hvordan kan jeg klare å skjule lidelsene mine de sier jeg har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De sier jeg har vrangforestillinger. Det stemmer ikke. Hvordan skal jeg skjule slike symptomer, og skjule personlighetforrandringene mine uten å måtte bruke piller som styrer hjernen? Jeg har fått beskjed av lege at jeg risikerer med stor sannsynlighet å bli tvangsinlagt innen en uke fordi han er redd for at jeg blir verre nå når jeg ikke går på piller.

Anonymous poster hash: 41e88...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man skjule noe som ikke eksisterer? Det er ikke mulig. Da er det 2 muligheter.

* Du har noe du ikke innser du har. Og bør ta imot råd fra eksperter

* Disse psykiaterne er ute etter å ta deg og de vil legge deg inn fordi de liker å misbruke makten sin og liker å se andre lide.

Jeg tror alternativ 1 er den mest sannsynlige, hva tror du?

Anonymous poster hash: 135e0...c10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Men det kan jo hende de liker å kontrollere meg med medisiner. Legen sa at personalet må observere og studere meg hvordan jeg oppfører meg til tirsdag. På tirsdag kommer dommen. Jeg håper jeg ikke blir lagt inn.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du inntrykk av at psykiatrien lider så under mangel på pasienter at vi må tvinge friske til å bli pasienter hos oss?

AnonymBruker
Skrevet

Har du inntrykk av at psykiatrien lider så under mangel på pasienter at vi må tvinge friske til å bli pasienter hos oss?

Ikke akkurat det, men jeg føler at psykiateren jeg går til liker å kontrollere meg ved å si at jeg er psykotisk sån at jeg skal gå på antideprisiva og antipsykotikum medisiner, når jeg egentlig er frisk og ikke trenger de medisinene.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat det, men jeg føler at psykiateren jeg går til liker å kontrollere meg ved å si at jeg er psykotisk sån at jeg skal gå på antideprisiva og antipsykotikum medisiner, når jeg egentlig er frisk og ikke trenger de medisinene.

Du skriver "Hvordan skal jeg skjule slike symptomer, og skjule personlighetforrandringene mine uten å måtte bruke piller som styrer hjernen?" etterpå påstår du at du er frisk..Ser du ikke selvmotsigelsen? Hvis du er frisk har du ikke noe å¨skjule. Er du syk kan fornektelse noen ganger være et symptom. Jeg foreslår at du ikke jobber mot de som forsøker å hjelpe deg. Det vil komme deg til gode i det lange løp og kanskje du kan bli frisk og få et godt liv også. 

Anonymous poster hash: 57de8...052

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat det, men jeg føler at psykiateren jeg går til liker å kontrollere meg ved å si at jeg er psykotisk sån at jeg skal gå på antideprisiva og antipsykotikum medisiner, når jeg egentlig er frisk og ikke trenger de medisinene.Anonymous poster hash: 41e88...8b8

Hvorfor liker de å kontrollere deg? Har de ikke annet å bruke tiden på?

Anonymous poster hash: 59cc4...2a8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...