AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Er det noen som har noen erfaring med SMISO i Bergen? Jeg er veldig nervøs for første møte. Anonymous poster hash: ebb0f...8ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har veldig god erfaring derfra. Dyktige folk som jobber der, og mange koselige brukere i alle varianter. Der er det greit å være både stille og pratsom. Den ny lederen synes jeg har drevet senteret i en god retning, mer åpenhet og ikke den "sekteriskheten" jeg synes det var litt av tidligere, Lykke til! Kanskje vi ses derAnonymous poster hash: 35cfe...426 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har veldig god erfaring derfra. Dyktige folk som jobber der, og mange koselige brukere i alle varianter. Der er det greit å være både stille og pratsom. Den ny lederen synes jeg har drevet senteret i en god retning, mer åpenhet og ikke den "sekteriskheten" jeg synes det var litt av tidligere, Lykke til! Kanskje vi ses derAnonymous poster hash: 35cfe...426 Tusen takk for svar! Ja, kanskje vi sees Anonymous poster hash: ebb0f...8ac 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Er det noen som har noen erfaring med SMISO i Bergen? Jeg er veldig nervøs for første møte. Anonymous poster hash: ebb0f...8ac Legg gjerne dette ut på overgrepsforumet også, kanskje får du flere tilbakemeldinger. Lykke til, jeg håper dette blir et ok møte for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Det var en god ide. Takk skal du ha! Anonymous poster hash: ebb0f...8ac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.