Blomsterfluen Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Mamma sier jeg dør og får hjerneskade av brå abilify seponering, og hun sa at psykiateren sa til oss at man kan dø av å slutte på dem brått men det kan ikke jeg huske. Er det sant at man dør av å slutte på abilify 10 mg? Endret 6. mars 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
psychotique Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Det tviler jeg sterkt på, uten at jeg skal si noe helt sikkert. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Skrevet 6. mars 2014 Ok. Mamma sier at jeg blir tvangsinlagt med deposprøyte selvom jeg ikke er blitt syk. Er det lov? 0 Siter
psychotique Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Du må fylle flere kriterier for å bli tvangsinnlagt og tvangsbehandlet. Jeg kan ikke de eksakt kriteriene, men vet at en av de må være at man har en alvorlig sinnslidelse. NHD kan vel gi deg de eksakt kriteriene 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Du dør ikke av å slutte med Abilify.Hvis tidligere erfaring viser at du raskt blir psykotisk når du slutter med antipsykotika, kan du tvangsinnlegges for forebyggende behandling. En trenger ikke å vente til du får et skikkelig psykotisk tilbakefall. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Skrevet 7. mars 2014 Du dør ikke av å slutte med Abilify.Hvis tidligere erfaring viser at du raskt blir psykotisk når du slutter med antipsykotika, kan du tvangsinnlegges for forebyggende behandling. En trenger ikke å vente til du får et skikkelig psykotisk tilbakefall. Ok. Men jeg hadde ikke psykose da jeg ble innlagt tror jeg, jeg hadde bare litt vrangforestillinger som de kalte det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.