Blomsterfluen Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Eller må man vente til mandagen? Jeg håper jeg ikke blir innlagt i helga. Jeg mener på dps eller akuttposten. Hvor lenge blir jeg isåfall innlagt når jeg egentlig ikke er psykotisk for tvangsbehandling om jeg blir innlagt? 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Eller må man vente til mandagen? Jeg håper jeg ikke blir innlagt i helga. Jeg mener på dps eller akuttposten. Hvor lenge blir jeg isåfall innlagt når jeg egentlig ikke er psykotisk for tvangsbehandling om jeg blir innlagt? Det er fullt mulig på akuttsteder, er det akutt spiller det ingen rolle om det er helg, helligdag eller hverdager. DPS er mer planlagte innleggelser og venter som regel til hverdager. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Skrevet 7. mars 2014 Ok. Men jeg trenger vel ikke akuttinnleggelse så lenge jeg ikke er syk selvom jeg har slutta på piller og ikke har hatt psykose bare vrangforestillinger før? 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Ok. Men jeg trenger vel ikke akuttinnleggelse så lenge jeg ikke er syk selvom jeg har slutta på piller og ikke har hatt psykose bare vrangforestillinger før? Jeg synes du skal begrense deg når du skriver så mange innlegg om dette. Jo mer du kjemper mot, desto sykere virker du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.