Gå til innhold

Er innleggelser mulig på lørdager og søndager?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Eller må man vente til mandagen? Jeg håper jeg ikke blir innlagt i helga. Jeg mener på dps eller akuttposten. Hvor lenge blir jeg isåfall innlagt når jeg egentlig ikke er psykotisk for tvangsbehandling om jeg blir innlagt?

Skrevet

Eller må man vente til mandagen? Jeg håper jeg ikke blir innlagt i helga. Jeg mener på dps eller akuttposten. Hvor lenge blir jeg isåfall innlagt når jeg egentlig ikke er psykotisk for tvangsbehandling om jeg blir innlagt?

Det er fullt mulig på akuttsteder, er det akutt spiller det ingen rolle om det er helg, helligdag eller hverdager. 

DPS er mer planlagte innleggelser og venter som regel til hverdager.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Men jeg trenger vel ikke akuttinnleggelse så lenge jeg ikke er syk selvom jeg har slutta på piller og ikke har hatt psykose bare vrangforestillinger før?

Skrevet

Ok. Men jeg trenger vel ikke akuttinnleggelse så lenge jeg ikke er syk selvom jeg har slutta på piller og ikke har hatt psykose bare vrangforestillinger før?

Jeg synes du skal begrense deg når du skriver så mange innlegg om dette. Jo mer du kjemper mot, desto sykere virker du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...