AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
Kitina Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 Jeg forstår ikke sånne mødre. Jeg vil alltid elske barna mine. Jeg trenger ikke alltid være enig i deres handlinger, men jeg vil alltid elske dem. Trøsteklem til deg. 0 Siter
Kitina Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 PS: Jeg tror ikke hun hater deg. Hun er kanskje bare fortvilet. Men å få seg til å si slikt til barna sine. Det skjønner jeg ikke. 0 Siter
psychotique Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Føler virkelig med deg. Man kan være uenig med barna sine men man burde aldri snu ryggen til de. Store styrke klemmer til deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk for omtanke.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Du verden for ei mor. Har hun en diagnose også? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Du verden for ei mor. Har hun en diagnose også? Hun har ingen diagnose men hun er ganske hyperaktive ved at hun rydder og vasker og går turer hele tiden. I går prøvde hun med makt å tvinge i meg medisinene.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 Moren din er sikkert kjempefortvila for at du ikke tar medisinene dine. Anonymous poster hash: 5c7aa...574 0 Siter
tonie Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Forferdelig dumt av en mor å si noe sånt! Vi får håpe det bare rant over for henne fordi hun er bekymret for deg, men jeg synes det høres ut som hun ikke er helt i balanse. 0 Siter
fineline Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 Det synes lite sannsynlig at din mor hater deg fordi du er blitt frisk og har sluttet med medisiner. Her må det ligge noe mer bak. Er legene enige i at du slutter med medisiner og er frisk? Har du gjort noe før som gjør din mor helt fra seg? Har du f.eks. hatt rusproblemer eller voldshistorie? Mødre skriver ikke slikt uten at mye har foregått. Man kan ikke kreve ubetinget kjærlighet av en mor uansett hva man gjør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke hatt rusproblemer og legene mener jeg må gå på pillene. Jeg har bare sluttet på pillene og da klikka hun. Det er forresten 3 gang jeg forsøker å slutte på pillene.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke hatt rusproblemer og legene mener jeg må gå på pillene. Jeg har bare sluttet på pillene og da klikka hun. Det er forresten 3 gang jeg forsøker å slutte på pillene.Anonymous poster hash: 15229...d62 Var barnselig av moren din å si noe sånt. Hvordan har det gått før når du har sluttet? 0 Siter
fineline Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke hatt rusproblemer og legene mener jeg må gå på pillene. Jeg har bare sluttet på pillene og da klikka hun. Det er forresten 3 gang jeg forsøker å slutte på pillene.Anonymous poster hash: 15229...d62 Og moren din mener også at du må gå på pillene. Dette tyder på at du ikke er frisk i andres øyne. Du unnlater å svare på det jeg spurte om vold. Har du bodd hjemme hos moren din uten å bidra med noen ting? Fått maten servert og klærne vasket? Hvis du har gjort det og er nå frisk hva skal du gjøre da? Flytte ut og forsørge deg selv? Eller hvis du har bodd et annet sted, har hun da kommet og vasket rundt deg og fylt kjøleskapet med mat så du ikke sultet?Jeg kjenner en del slike tilfeller. Det skal mye til før en mor sier til barnet sitt at hun hater det, og hun gjør heller helt sikkert ikke det. Hun virker fullstendig fortvilet og jeg antar at hun har grunn til det.Jeg er tilbøyelig til å synes mer synd på din mor enn deg når jeg leser det du skriver. 0 Siter
frosken Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 Moren din bør ikke si slike ting til deg. Jeg tror du sliter henne ut med måten du forholder deg til dine problemer på. Det å se på at noen man er glad i nekter å høre på fornuft i forhold til egen helse og insisterer på å handle ufornuftig, kan være ganske opprørende for de som står rundt. Du kan i utgangspunktet ikke noe for at du har psykiske vansker, men det at du nekter å høre på råd kan du noe for. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg antar at du har hatt mange episoder med depresjon tidligere.At din mor kan få seg til å skrive noe slikt, bør få deg til å tenke gjennom hvordan hun (og evt andre pårørende) har hatt det i dine tidligere depresjonsperioder. 0 Siter
Snowhvite1 Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Til "Blomsterfluen". Jeg tror ikke noe på at moren din hater deg og at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger. Hva skrev hun til deg egentlig? Hun er nok bekymret for deg og vil at du skal fortsette med medisinene. Kanskje hun presser deg litt for at du skal forstå at du trenger medisiner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg sluttet med antideprisiva medisinene fordi jeg er blitt frisk, men da skrev mamma på sms til meg at hun ville ikke snakke med meg og at hun hater meg og så skreiv hun tilslutt hadet for alltid. For en mor. Og alt dette etter alle de fine tingene jeg sa til henne på sms i forkant. Jeg skreiv blandt annet at hun er rosen i mitt liv.Anonymous poster hash: 15229...d62 Hei! Det sier mye om din mor. Kanskje er hun grunnen til dine problemer? Min anbefalning prøv og hold avstand, en mor som sier slike ting er SYK!!! Og en syk omsorgsperson er ofte grunn til barnas problemer. Jeg støtter deg, slutt med medisiner, men hold da din mor unna. Du er deg, hun er seg, du kan klare deg alene, det er hardt og vondt og krevende, men det er mulig. Foreldre kan gjøre sine barn syke, mange barn klarer å komme seg ut av terroren og klørne, men det krever at du tar en avjørelse du også, men kun en du kan klare, det beste er, å sende og mene, den samme sms tilbake, men det må du ikke gjøre før du vet at du ikke blir usikker. Du må aldri snu i den avgjørelse. Aldri! Du vil da kjenne at du vinner og hun har tapt, og ikke bare tapt, mest sannsynlig er din mor det man kan kalle en taper fordi hun skriver slike ting uten å kjenne anger og skyld til sitt barn. Du bør hate henne noen dager, så bør du ignorere henne, for alltid! Og hun vil bønnfalle deg (statistisk menneskeanalyse tilsier det) om å svare, men det skal du ikke for det hun har gjort mot deg gjør det fornuftig og aldri svare mer. Men mitt råd gjelder bare hvis du er kompromissløs og egenrådig, og har en interesse, dvs når man lurer på om man skal lytte til gråt/bønn, så fokuserer man på sin interesse og vender tilbake til sine prinsipper og sin avgjørelse. Jeg har egen erfaring, og god erfaring, lykke til. Anonymous poster hash: eca7e...f4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Og moren din mener også at du må gå på pillene. Dette tyder på at du ikke er frisk i andres øyne. Du unnlater å svare på det jeg spurte om vold. Har du bodd hjemme hos moren din uten å bidra med noen ting? Fått maten servert og klærne vasket? Hvis du har gjort det og er nå frisk hva skal du gjøre da? Flytte ut og forsørge deg selv? Eller hvis du har bodd et annet sted, har hun da kommet og vasket rundt deg og fylt kjøleskapet med mat så du ikke sultet?Jeg kjenner en del slike tilfeller. Det skal mye til før en mor sier til barnet sitt at hun hater det, og hun gjør heller helt sikkert ikke det. Hun virker fullstendig fortvilet og jeg antar at hun har grunn til det.Jeg er tilbøyelig til å synes mer synd på din mor enn deg når jeg leser det du skriver. Jeg har ikke vært voldelig mot fremmede, men jeg hadde sinneproblemer med mamma og slo da jeg var liten, og da jeg var ungdom ble jeg lagt i bakken av mamma og lillebror la seg oppå meg også. Jeg bor på omsorgsbolig noe jeg har gjort siden jeg var 12 år. Ok, jeg er et rævhull. Mamma er engelen her, det er bare jeg som er dumming. Men jeg må da få bestemme over livet mitt selv også. Jeg har ikke depresjon eller psykoser.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Til "Blomsterfluen". Jeg tror ikke noe på at moren din hater deg og at hun ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger. Hva skrev hun til deg egentlig? Hun er nok bekymret for deg og vil at du skal fortsette med medisinene. Kanskje hun presser deg litt for at du skal forstå at du trenger medisiner? Hun sa hun hatet meg i går og så skrev hun at dette er den siste sms du får hadet for alltid.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Skrevet 7. mars 2014 Jeg antar at du har hatt mange episoder med depresjon tidligere.At din mor kan få seg til å skrive noe slikt, bør få deg til å tenke gjennom hvordan hun (og evt andre pårørende) har hatt det i dine tidligere depresjonsperioder. Jeg har aldri hatt depresjon, bare angst.Anonymous poster hash: 15229...d62 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.