Gå til innhold

Ullevål eller rikshospitalet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Vi har et sykt barn som legges inn nå for lengre tid på sykehus, vi ble forespurt om vi ønsket innleggelse på ullevål eller Rikshospitalet, men vi vet ikke hva som er best?

Håper noen kan dele sin erfaring.

Det er snakk om lang tids innleggelse av skolebarn, så vi ønsker jo å velge det beste. Fastlegen spurte oss, og er åpen for å velge det vi ønsker, vi bor midt i mellom begge sykehus. Innleggelse skjer mandag.

Anonymous poster hash: 55740...725
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/397510-ullev%C3%A5l-eller-rikshospitalet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er på Riksen - for en tid siden var det mye i media om at det var trangt og nedslitt på barneavdelingen der, men det har sikkert blitt bedre der også.  Vet ikke om det varierer fra avdeling til avdeling?

På Barnesenteret på Ullevål er det helt OK forhold for store barn og pårørende (som jo også blir innlagt på heltid). 

Jeg vet ingenting om det medisinske, tenker bare på hvordan det er å "bo" der.

Lykke til :)

Litt i tråd med det laban skriver om; jeg vet heller ingenting om hvorvidt det er noen kvalitetsforskjeller medisinsk sett for de to sykehusene, men tenker at Ullevåls beliggenhet gjør det lettere for dere å gjøre noe hyggelig dersom pasienten er i god nok form til det.  

Lykke til :-)

Madelenemie

Hei!

Takk for svar:-)

Jeg leste i natt denne:

file:///C:/Users/admin/Downloads/PasOpp_0603_Hovedrapport%20(1).pdf

Og her kommer Ullevål best ut av Oslo sykehusene:-)

Så da blir det Ullevål, jeg liker meg best der, har mange gode minner derfra, og likte barneavd da min sønn for ca 7 mår siden var innlagt der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...