Gå til innhold

Jeg har gjort normale sosialiteter i dag og er lykkelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet på antideprisiva og antipsykotikum og jeg føler meg topp. I dag tenkte jeg på at vær så snill er det magiske ordet, men så kom det på en måte en lav uklar stemme som sa nei det er det ikke. Jeg vet at denne stemmen bare er inni hodet mitt så jeg er ikke psykotisk. Jeg var ute blandt folk i dag og vi spillte spill og åt sammen og jeg kom med vittige reelle kommentarer om været. Dette beviser jo at jeg klarer meg bra uten medisiner. Men hviss jeg begynner å bli syk skal jeg begynne å ta medisiner igjen hviss legen mener det. Jeg er så glad for tiden.

Anonymous poster hash: b6240...17e

AnonymBruker
Skrevet

Går det forresten an å ha psykose selvom man vet at stemmene og lydene bare er i hodet og at man vet at man har vrangforestillinger?

Anonymous poster hash: b6240...17e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...