AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har sluttet på antideprisiva og antipsykotikum og jeg føler meg topp. I dag tenkte jeg på at vær så snill er det magiske ordet, men så kom det på en måte en lav uklar stemme som sa nei det er det ikke. Jeg vet at denne stemmen bare er inni hodet mitt så jeg er ikke psykotisk. Jeg var ute blandt folk i dag og vi spillte spill og åt sammen og jeg kom med vittige reelle kommentarer om været. Dette beviser jo at jeg klarer meg bra uten medisiner. Men hviss jeg begynner å bli syk skal jeg begynne å ta medisiner igjen hviss legen mener det. Jeg er så glad for tiden.Anonymous poster hash: b6240...17e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 Skrevet 8. mars 2014 Går det forresten an å ha psykose selvom man vet at stemmene og lydene bare er i hodet og at man vet at man har vrangforestillinger?Anonymous poster hash: b6240...17e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.