Gå til innhold

NHD: jeg spør om dette her, ikke hos psykiateren jeg går til.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

jeg har opplevd noe rart forrige uke. jeg hørte en stemme i forgårs en gang, og i går såg jeg såvidt skygger inne på butikken og følte meg ikke alene, selvom det egentlig ikke var noen andre der enn meg og en dame som hjalp meg å hente noe. jeg vil ikke si dette til psykiateren jeg går til for da blir jeg sikkert lagt inn. håper jeg ikke maser. jeg lurer bare på hvordan jeg kan se ting som ikke egentlig er der når jeg aldri har gjort det før. jeg såg ingenting eller hørte ingenting i natt eller i dag. jeg spurte om det finnes ånder i butikker på et paranomal forum og der ble det svart at det finnes ånder overalt. håper ikke jeg får en advarsel av dette, fordi jeg bare er ute etter hva dette kan være.

Skrevet

Du bør forholde deg til personalet i boligen din, familien din og din psykiater og høre på de rådene du får av dem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Støtter svaret fra frosken.

Ånder finnes ikke. Du bør holde deg unna slike overtroforum.

stjernestøv
Skrevet

Støtter svaret fra frosken.

Ånder finnes ikke. Du bør holde deg unna slike overtroforum.

Om ånder finnes er det delte meninger om nhd....

Ellers enig med frosken jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Om ånder finnes er det delte meninger om nhd....

Ingen seriøse og oppegående personer som mener ånder finnes...

Anonymous poster hash: 50999...c08

stjernestøv
Skrevet

Ingen seriøse og oppegående personer som mener ånder finnes...

Det er mange seriøse oppegående personer som mener det, og jeg mener det er uroffesjonelt av en psykiater å påstå at de ikke finnes. Det er som å si til en kristen at jesus ikke finnes, det handler om tro. Folk har rett til å tro på hva de vil, alt er ikke psykotisk heller. Ikke rart folk med åndelige evner får diagnoser som schizofreni hvis det er sånn det er, psykiatrien må kunne skille sykdom fra andre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange seriøse oppegående personer som mener det, og jeg mener det er uroffesjonelt av en psykiater å påstå at de ikke finnes. 

En psykiater forholder seg til videnskapen.

Folk har rett til å tro på hva de vil, alt er ikke psykotisk heller. 

Hvis man går rundt og ser "ånder" i hver en krok så er man ikke frisk.

stjernestøv
Skrevet

En psykiater forholder seg til videnskapen.

Hvis man går rundt og ser "ånder" i hver en krok så er man ikke frisk.

Folk må behandles utifra sin tro. Mange som føler ånder som ikke er syke, men de klarer å stenge av så de ser de ikke hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...