Gå til innhold

NHD/andre Hvordan blir jeg oppfattet på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt en del på det, men synes det er et dumt spørsmål.   Jeg har nok spurt litt indirekte, men nå spør jeg direkte hva dere mener, dere som eventuelt har gjort dere opp noen mening.

Før omleggingen av dol var jeg mye syk og destruktiv.  Etterpå har jeg for det meste vært bra. Men har noen tilbakefall uten at jeg blir sittende fast i myren.

Er disse endringene merkbare på dol?

Har jeg noe positivt å komme med på dol som andre kan gjøre seg nytte av?

NHD Tenker du eventuelt på noen PF?

Jeg håper på å få konstruktive tilbakemeldinger på det jeg lurer på.

stjernestøv
Skrevet

Jeg liker deg og syns du skriver mye nyttig som andre kan lære av, du virker reflerktert og klar i dine meninger om ting.

Skrevet

Jeg liker deg og syns du skriver mye nyttig som andre kan lære av, du virker reflerktert og klar i dine meninger om ting.

Takk for det.  Gjorde godt å høre.  Får så mange tanker innimellom. Tanker som at nå er de lei av meg på dol osv.

stjernestøv
Skrevet

Takk for det.  Gjorde godt å høre.  Får så mange tanker innimellom. Tanker som at nå er de lei av meg på dol osv.

De har nok nok med seg selv her også som ellers i samfunnet.

Skrevet

De har nok nok med seg selv her også som ellers i samfunnet.

Sant det.  Men det er alltid noe som kan irritere andre likevel.  Jeg kjenner til litt av mine svake sider, men håper at helhetsinntrykket er bedre. Derfor var det godt å høre hvordan ihvertfall du oppfatter meg.

stjernestøv
Skrevet

Sant det.  Men det er alltid noe som kan irritere andre likevel.  Jeg kjenner til litt av mine svake sider, men håper at helhetsinntrykket er bedre. Derfor var det godt å høre hvordan ihvertfall du oppfatter meg.

Bare positivt å skrive om deg :) . Men skulle ønske du fikk flere svar siden dette var noe du lurte på.

Skrevet

Har desverre ikke vært på dette forumet særlig lenge (kun et par uker), men hadde lyst til å svare deg allikevel! 

Selv om jeg ikke har vært her særlig lenge har jeg lest en god del tråder fra før min tid på dol og synes du kommer med gode råd og tips som andre kan dra nytte av. Du virker reflektert og setter deg godt inn i problemstillingene til menneskene du svarer. 

Jeg anser deg virkelig ikke som irriterende eller noe i den retningen så synes du skal slå fra deg de tankene! 
Det er som Stjernestøv sier bare positive ting å si om deg! 
Du er flott! :) 

Skrevet

Har desverre ikke vært på dette forumet særlig lenge (kun et par uker), men hadde lyst til å svare deg allikevel! 

Selv om jeg ikke har vært her særlig lenge har jeg lest en god del tråder fra før min tid på dol og synes du kommer med gode råd og tips som andre kan dra nytte av. Du virker reflektert og setter deg godt inn i problemstillingene til menneskene du svarer. 

Jeg anser deg virkelig ikke som irriterende eller noe i den retningen så synes du skal slå fra deg de tankene! 

Det er som Stjernestøv sier bare positive ting å si om deg! 

Du er flott! :) 

Velkommen til dol :)

Det er godt å høre at dere oppfatter meg på den måten.  Selv om jeg har mine svake sider så får jeg nå inntrykk av at dere har et positivt helhetsinntrykk av meg.

En av mine svake sider er grubling, så jeg skal prøve å slå fra meg disse tankene og heller gruble på noe meningsfylt. :)

psychotique
Skrevet

Du virker veldig godt reflektert og kommer med gode innspill og råd. Jeg mener så absolutt at du har mye å komme med! Du virker ikke noe særlig destruktiv heller, hvis du skriver om destruktive ting skriver du alltid om det som har skjedd i fortiden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke viktig hva vi tenker om deg, vi som leser på dol.  Det viktige er hvordan du har det med deg selv.  Jeg må innrømme at jeg legger ikke mye merke til nick med ytterst få unntak.  Jeg har derfor ikke noe inntrykk av deg i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 33165...193
Skrevet

Det er ikke viktig hva vi tenker om deg, vi som leser på dol.  Det viktige er hvordan du har det med deg selv.  Jeg må innrømme at jeg legger ikke mye merke til nick med ytterst få unntak.  Jeg har derfor ikke noe inntrykk av deg i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 33165...193

Det betyr litt for meg hva andre tenker om meg.  Det er greit  som du skriver at du ikke legger merke til nick og derfor ikke har noe inntrykk i hele tatt. Men det betyr noe hvis andre er irritert/lei av innleggene mine. Da må jeg vurdere bruken min på dol.  Jeg håpet også at de som har følgt meg har merket endringene det siste året. Det har litt med at jeg ikke bare føler meg bedre men at det også merkes.

Men det er sant som du skriver at det viktigste er at jeg har det bra med meg selv.  Og stort sett så har jeg det :)

Skrevet

eller, ja, jeg vet hvem du er, men jeg lurte på om du kalte deg noe annet før som jeg ikke husker. Har ikke lest på dol på en stund, og det høres ut som du har fått det mye bedre siden sist.

Forbinder deg med en slags stabilitet selv om jeg skjønner du har slitt med selvdestruktivitet og depresjoner. Det er noe stabilt ved deg, altså i positiv forstand. Og husker deg som kanskje lukka eller litt vanskelig å nå inn til, men inntrykket jeg får av innlegget ditt nå er at du virker åpnere og gladere.

PS håper du ikke er av typen som hater at andre skal prøve å analysere noe ved deg, i så fall har jeg tabba meg helt ut, og du får ta det som en klype salt siden jeg egentlig ikke kjenner deg.

Skrevet

eller, ja, jeg vet hvem du er, men jeg lurte på om du kalte deg noe annet før som jeg ikke husker. Har ikke lest på dol på en stund, og det høres ut som du har fått det mye bedre siden sist.

Forbinder deg med en slags stabilitet selv om jeg skjønner du har slitt med selvdestruktivitet og depresjoner. Det er noe stabilt ved deg, altså i positiv forstand. Og husker deg som kanskje lukka eller litt vanskelig å nå inn til, men inntrykket jeg får av innlegget ditt nå er at du virker åpnere og gladere.

PS håper du ikke er av typen som hater at andre skal prøve å analysere noe ved deg, i så fall har jeg tabba meg helt ut, og du får ta det som en klype salt siden jeg egentlig ikke kjenner deg.

Jeg kan jo ikke ha noe imot at andre analyserer meg når jeg stiller et slikt spørsmål :)

Jeg var i tvil om jeg skulle stille spørsmålet.  Synes det var et dumt spørsmål, samtidig som jeg setter meg i en sårbar situasjon.  Men når disse tankene stadig kommer opp, var det like greit å spør, og jeg er glad jeg gjorde det.

Det du skriver om at jeg virker åpnere og gladere er akkurat slik jeg føler meg.  Er blitt meg selv igjen etter mange år i berg og dalbane.  

Skrevet

Du virker veldig godt reflektert og kommer med gode innspill og råd. Jeg mener så absolutt at du har mye å komme med! Du virker ikke noe særlig destruktiv heller, hvis du skriver om destruktive ting skriver du alltid om det som har skjedd i fortiden.

Det er godt å høre.  Etter så mange positive tilbakemeldinger så vil jeg fortsette med innspill og råd når jeg føler jeg har noe å komme med.  Men jeg hadde vel uansett ikke klart å holde meg unna.  Jeg trives på dol. :)

Skrevet

Jeg kan jo ikke ha noe imot at andre analyserer meg når jeg stiller et slikt spørsmål :)

Jeg var i tvil om jeg skulle stille spørsmålet.  Synes det var et dumt spørsmål, samtidig som jeg setter meg i en sårbar situasjon.  Men når disse tankene stadig kommer opp, var det like greit å spør, og jeg er glad jeg gjorde det.

Det du skriver om at jeg virker åpnere og gladere er akkurat slik jeg føler meg.  Er blitt meg selv igjen etter mange år i berg og dalbane. 

Så deilig, det må du virkelig bare nyte! :-)

Skrevet

Så deilig, det må du virkelig bare nyte! :-)

Ja jeg nyter det :)

Jeg har mine påkjenninger som har fått meg i ubalanse noen ganger, og gjort at jeg har blitt redd for å bli syk igjen.  Det er merkelig, men det får ikke skikkelig taket på meg lenger, og klarer ikke å ta bort gleden med at jeg tross disse påkjenningene har følt meg så lenge bra nå.

future life
Skrevet

Synes du har mye bra å komme med, i tillegg støøter og hjelper du mange andre her inne. Tror flere ville savnet deg om du bare forsvant.

Skrevet

Synes du har mye bra å komme med, i tillegg støøter og hjelper du mange andre her inne. Tror flere ville savnet deg om du bare forsvant.

Takk.  Det er bra hvis jeg kan være til hjelp for andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...