Gå til innhold

Depresjon

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei,

Jeg har følt meg deperimert helt siden tidlig høst. Jeg trodde lenge jeg var utbrent eller slett med utmattelse da energien var tapt, jeg var nedstemt og alt føltes tungt og slitsomt - både fysisk og psykisk. Dro til legen, og tok tester, men det var ingenting som viste å være galt med meg, og jeg håpte og tenkte det ville bede seg etter jul. Det har det ikke. Det ergode perioder der jeg spiser sunt, trene, gjør det jeg skal og fungere, tvinger meg selv til å 'ta meg sammen' også faller jeg raskt til bake igjen med flere dager "sengeliggende". (Jeg student, så tar meg fri, men dette går i stor grad ut over skolen) Disse dårlige periodene føler meg seg mye dårlig samvittighet, og jeg merker selvfølelsen synker enda mer. Er deg noen måte å komme seg ut av dette på? Må jeg kontakte noen, isåfall hvem? Eller kan jeg klare dette på egenhånd? Jeg er et vår, sommermenneske så håper årstiden vil hjelpe meg nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mulig å komme seg ut av problemene på egenhånd, men det vil gå raskere dersom du oppsøker hjelp. Siden du er student har vel skolen din eller studentskibnaden i byen du bor i en rådgivningstjeneste/psykologtjeneste som du kan oppsøke? Der er det kort ventetid, så du vil få hjelp relativt raskt. 

Vennlig hilsen

Anonymous poster hash: a2e0e...2f0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...