Gå til innhold

Apodorm og zopiclone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis jeg tar en halv zopiclone og en halv apodorm istedenfor en hel av det ene?

Legen ga meg apodorm sist, men jeg sover ikke av det.  Jeg har brukt zopiclone for lenge til at det har effekt så derfor fikk jeg apodorm.

Hvorfor sover jeg ikke av apodorm og hva kan jeg bruke?  Jeg er nødt å få gjort noe med søvnmønstret mitt.  Noen netter sover jeg ikke i det hele tatt uansett hva jeg tar, og dette kan være noen netter på rad.  Andre netter kan jeg sove opptil 12 - 14 timer (det er ikke vanlig). 

Jeg jobber mye hjemme så derfor styrer jeg arbeidstiden min stort sett selv.  Det er likevel avtaler innimellom og da må jeg noen ganger stå opp klokken fem og er da nødt å sove noen timer.

Jeg har mye angst for fremtiden og føler på mange måter at jeg ikke har noe håp.  Fremtid uten jobb som jeg trives i er ikke noen fremtid.  Jeg bor alene og sliter med å jobbe pga. mangel på konsentrasjon.  Jeg tar 10 mg. cipralex.

Anonymous poster hash: 43dd1...159
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis jeg tar en halv zopiclone og en halv apodorm istedenfor en hel av det ene?

Legen ga meg apodorm sist, men jeg sover ikke av det.  Jeg har brukt zopiclone for lenge til at det har effekt så derfor fikk jeg apodorm.

Hvorfor sover jeg ikke av apodorm og hva kan jeg bruke?  Jeg er nødt å få gjort noe med søvnmønstret mitt.  Noen netter sover jeg ikke i det hele tatt uansett hva jeg tar, og dette kan være noen netter på rad.  Andre netter kan jeg sove opptil 12 - 14 timer (det er ikke vanlig). 

Jeg jobber mye hjemme så derfor styrer jeg arbeidstiden min stort sett selv.  Det er likevel avtaler innimellom og da må jeg noen ganger stå opp klokken fem og er da nødt å sove noen timer.

Jeg har mye angst for fremtiden og føler på mange måter at jeg ikke har noe håp.  Fremtid uten jobb som jeg trives i er ikke noen fremtid.  Jeg bor alene og sliter med å jobbe pga. mangel på konsentrasjon.  Jeg tar 10 mg. cipralex.

Anonymous poster hash: 43dd1...159

Har du prøvd Seroquel?

Anonymous poster hash: 96c3b...aec

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo zopiclone innsovningsmedisin,mens appodorm er sovemedisin så da kan ikke akkurat "erstatte" hverandre-

Anonymous poster hash: 67189...dd0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...