Gå til innhold

får ikke fatt i psykologen..

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd i to uker om det ikke er lenger, har hatt time hos psykologen men jeg har ikke klart å gå dit. Så nå er jeg redd psykologen ikke vil ha noe med meg å gjøre. Psykologen tar ikke telefonen når jeg ringer uansett når på dagen jeg ringer. Jeg klarer ikke mer nå, er ganske dårlig om dagene. Orker ingenting og bare lurer på å gjøre det værste. Er begynt å issolere meg selv, orker ikke å ta kontakt med venner eller tar ikke telefonen når de ringer. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg i skinnet før jeg skader meg selv igjen, er ikke så mangen ukene siden sist. Jeg orker ikke dette lenger! Vil bli frisk fra denne deppresjonen og alt det andre.

Men hvordan skal jeg bli frisk når jeg ikke engang klarer å gå til psykologen og som jeg heller ikke får fatt i?? da er det bare en mulighet igjen da. Finne meg en fredeligere plass der det ikke finnes noen problemer eller psykdommer i det hele tatt...

hilsen drua som ikke orker så mye av denne verden lenger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39758-f%C3%A5r-ikke-fatt-i-psykologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...