Gjest Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 Skrevet 12. mars 2014 hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom de neste dagene? jeg er heldig og har en flott datter,går til en psykolog,har en flott fastlege,men likevel kjenner jeg at jeg ikke orker å gå videre.hver dag er ett ork og jeg tenker veldig mye på å avslutte alt nå. har vært deprimert endel mnd nå og skjuler hvordan jeg har det for alle.men nå er jeg redd meg selv. er livredd for å bli tvangsinnlagt på psyk hvis jeg sier hvordan jeg virkelig har det! hvordan skal jeg klare å komme videre? ikke spist på mange dager og er slapp,veldig slapp! 0 Siter
frosken Skrevet 12. mars 2014 Skrevet 12. mars 2014 Bor du alene sammen med din datter? Hvor gammel er hun? Og er du på jobb eller er du hjemme hele dagen? Jeg synes du skal ta kontakt med fastlegen din og diskutere muligheter for støttende tiltak i kommunal regi. Du trenger både å spise og å være litt aktiv hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.