AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal forhåpentligvis over helga på detox, men i mellomtiden... Jeg får skjelvinger i en slik grad at jeg ikke klarer å skrive, svette, kriblinger, kvalme/null matlyst, noia-aktig angst... Trøtthet, men samtidig en ekkel rastløshet. Sover urolig, mareritt. Har time hos min behandler (psykolog) ved poliklinikk for rus/avhengighet fredag. Lurer på om jeg kan ta litt ekstra Seroquel for å lindre disse symptomene? Jeg går på jobb, og tyner meg selv HARDT for å fungere. Har noe Sobril liggende, men er ikke glad i benzo. Fikk det foreskrevet ifm flyskrekk for en tid siden. I morgen er det spesielt viktig at jeg er i form til å fungere på jobb. Jeg har 100mg tabletter med Seroquel, da jeg noen ganger trenger mer enn 300mg for å falle til noenlunde ro på kvelden. Er det ev. noe annet jeg kan gjøre for å lindre symptomene? Fastlegen min er ikke på jobb i morgen, og psykiateren min er i perm... Å drikke før jeg går på jobb er selvsagt TOTALT UAKTUELT. Alle råd mottas med takknemlighet! Anonymous poster hash: 4d03e...1bb 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2014 Skrevet 12. mars 2014 Med det du har hjemme, ser jeg intet bedre alternativ enn 100 mg Seroquel ekstra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 Skrevet 13. mars 2014 Takk for svar! Selv om jeg ble en smule susete, hjalp det bra Anonymous poster hash: 4d03e...1bb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.