Gå til innhold

Moderate alkoholabstinenser - noe jeg kan gjøre for å lindre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis over helga på detox, men i mellomtiden... Jeg får skjelvinger i en slik grad at jeg ikke klarer å skrive, svette, kriblinger, kvalme/null matlyst, noia-aktig angst... Trøtthet, men samtidig en ekkel rastløshet. Sover urolig, mareritt. Har time hos min behandler (psykolog) ved poliklinikk for rus/avhengighet fredag.

Lurer på om jeg kan ta litt ekstra Seroquel for å lindre disse symptomene? Jeg går på jobb, og tyner meg selv HARDT for å fungere. Har noe Sobril liggende, men er ikke glad i benzo. Fikk det foreskrevet ifm flyskrekk for en tid siden. I morgen er det spesielt viktig at jeg er i form til å fungere på jobb. Jeg  har 100mg tabletter med Seroquel, da jeg noen ganger trenger mer enn 300mg for å falle til noenlunde ro på kvelden. Er det ev. noe annet jeg kan gjøre for å lindre symptomene? Fastlegen min er ikke på jobb i morgen, og psykiateren min er i perm... Å drikke før jeg går på jobb er selvsagt TOTALT UAKTUELT.

Alle råd mottas med takknemlighet!

Anonymous poster hash: 4d03e...1bb
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med det du har hjemme, ser jeg intet bedre alternativ enn 100 mg Seroquel ekstra.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Selv om jeg ble en smule susete, hjalp det bra :)

Anonymous poster hash: 4d03e...1bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...