Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

future life
Skrevet

Jeg lurer på om jeg burde føle meg mislykket? Jeg snakket med min tidligere behandler som den gang var veldig interessert i fortiden min. Bare det at jeg ble så syk av dette at jeg måtte avlyse hele greia. Det dreide seg om endel traumer.

Nå spurte han plutselig om jeg virkelig aldri kom meg gjennom det? Hva mener han egentlig med dette? Ja, jeg kom meg igjennom dem og overlevde. Hva mere kan jeg gjøre?

Jeg går nå i kognitiv terapi og har fått det bedre, men blir nok dessverre aldri helt frisk. Sliter veldig med ptsd, tretthet og utmattelse.

Burde jeg snakke meg gjennom disse traumene enda en gang? Vil jeg da på sikt bli bedre? Jeg reiste nesten til den andre siden sist jeg prøvde. Bør jeg føle meg mislykket som aldri greide å "komme meg igjennom traumene?"

stjernestøv
Skrevet

Jeg lurer på om jeg burde føle meg mislykket? Jeg snakket med min tidligere behandler som den gang var veldig interessert i fortiden min. Bare det at jeg ble så syk av dette at jeg måtte avlyse hele greia. Det dreide seg om endel traumer.

Nå spurte han plutselig om jeg virkelig aldri kom meg gjennom det? Hva mener han egentlig med dette? Ja, jeg kom meg igjennom dem og overlevde. Hva mere kan jeg gjøre?

Jeg går nå i kognitiv terapi og har fått det bedre, men blir nok dessverre aldri helt frisk. Sliter veldig med ptsd, tretthet og utmattelse.

Burde jeg snakke meg gjennom disse traumene enda en gang? Vil jeg da på sikt bli bedre? Jeg reiste nesten til den andre siden sist jeg prøvde. Bør jeg føle meg mislykket som aldri greide å "komme meg igjennom traumene?"

Du er ikke mislykket, hva er vitsen med å grave i gammelt dritt når du blir dårlig av det?

Skrevet

Ikke i det hele tatt. For noen er det "mest riktig" å bearbeide traumene, andre føler mer for å ha fokus fremover, hver må finne sin vei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...