AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Akkurat nå er livet et mareritt. Har hatt 1 uke nå hvor jeg har vært meget langt nede. Skikkelig ille. Er konstant deprimert 24 timer i døgnet. Sover dårligere enn normalt. Klarer ikke å ta vare på barna mine, skjeller dem ut for ingenting,svarer dem og mannen min negativt, klarer ikke å ta beslutninger +++ Idag er jeg alene hjemme med barna, da mannen min jobber, men vet jeg ikke er noe god mor for tiden og at jeg blir sur og irritert på dem for ingenting. Jeg fungerer heller ikke i hverdagen; klarer ikke å ta turen til butikker, kjøre bil langt, klarer ikke å gå turer - får så mye tankekjør, etc, etc.. Er ikke suicidal/selvskader. Er søkt inn til innleggelse Dps, men søknad avslått som nå er anket. Behandler vurderer akuttinnleggelse. Men er så redd for at jeg ikke er syk nok og at jeg blir skrevet ut med en gang.... Men hvor går grensa deres for å be om innleggelse? Anonymous poster hash: 7d746...889 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Det er i hovedsak to grunner for innleggelse: Behov for beskyttelse (vanligvis mot selvdestruktive handlinger) En trenger mer intensiv behandling enn det som kan gis poliklinisk. Etter min vurdering oppfyller du klart kriteriene for innleggelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Det er i hovedsak to grunner for innleggelse: Behov for beskyttelse (vanligvis mot selvdestruktive handlinger) En trenger mer intensiv behandling enn det som kan gis poliklinisk. Etter min vurdering oppfyller du klart kriteriene for innleggelse. Takk for svar! Da vurderer jeg det sterkt til uka når jeg snakker med behandleren min.Anonymous poster hash: 7d746...889 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.