AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Kan man bruke 50 mg seroquel i døgnet mot mistenksomhet og angst? Vil det kunne virke eller er det for lav dose? Går det an å kutte wellbutrin brått eller må man trappe ned? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: dfbbc...1e8 0 Siter
ISW Skrevet 15. mars 2014 Skrevet 15. mars 2014 Beklager å blande meg i tråden din, håper NHD svarer deg. Trodde at 50 mg Seroquel mest var å betrakte som et antihistamin for søvn. Det kan vel sikkert ha en litt dempende effekt på angsten, og bedre søvnkvaliteten, men for å få skikkelig effekt mot andre ting hørtes det lite ut. Det var en slik dose jeg testet av dette stoffet, og den gjorde egentlig ikke noe annet enn å gjøre meg slapp. Men igjen; håper NHD svarer. Tenkte bare å dele det jeg selv har opplevd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Beklager å blande meg i tråden din, håper NHD svarer deg. Trodde at 50 mg Seroquel mest var å betrakte som et antihistamin for søvn. Det kan vel sikkert ha en litt dempende effekt på angsten, og bedre søvnkvaliteten, men for å få skikkelig effekt mot andre ting hørtes det lite ut. Det var en slik dose jeg testet av dette stoffet, og den gjorde egentlig ikke noe annet enn å gjøre meg slapp. Men igjen; håper NHD svarer. Tenkte bare å dele det jeg selv har opplevd. kanskje jeg går på litt lav dose. Men glemte å nevne at jeg også tar 15 mg abilify. Kanskje det også går under "antiskeptika"?Anonymous poster hash: dfbbc...1e8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.