AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Hei! Nå har jeg gått hos en psykolog fast to ganger i uka over to år og føler meg endelig klar til å stå på egne ben. Jeg føler endelig at jeg går en lys tid i møte og klarer både jobb, studier og det sosiale godt. Jeg sliter jo fortsatt med mine diagnoser, men de er ikke lenger et så stort problem i hverdagen og jeg føler meg langt bedre enn torsdagen for to år siden da jeg satt og hikstet på fastlegens kontor. Jeg føler meg virkelig klar til å gi plassen min til noen andre! Psykologen min har vært en fantastisk støttespiller i løpet av disse to årene og hun har virkelig engasjert seg i mine problemer. Vi har hatt en svært god kjemi helt fra starten av og vi har både grått og ledd sammen. Merker selv at det blir litt vedmodig å avslutte terapien også, det har vært godt å ha en så god støttespiller. Det jeg lurer på nå er hvordan jeg kan takke henne på en anstendig måte? Jeg har lest rundt på nettet og der står det mye forskjellig, noen steder står det at helseperosnell ikke kan ta imot gaver og andre steder står det at de kan ta imot gaver av ubetydelig verdi. Jeg ønsker ikke å gå over noen grenser, så tenkte kanskje at et kort og en liten gave (under 100kr) ville være fint? Anonymous poster hash: 5383a...5b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Jeg gav en liten orkide som gave som psykologen kunne ha på kontoret. Det finnes endel mini blomster som egner seg. Hun ble veldig glad for den. Og et lite kort kanskje...? Høres fint ut synes jeg.Anonymous poster hash: 8c043...bab 0 Siter
frosken Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Hei! Nå har jeg gått hos en psykolog fast to ganger i uka over to år og føler meg endelig klar til å stå på egne ben. Jeg føler endelig at jeg går en lys tid i møte og klarer både jobb, studier og det sosiale godt. Jeg sliter jo fortsatt med mine diagnoser, men de er ikke lenger et så stort problem i hverdagen og jeg føler meg langt bedre enn torsdagen for to år siden da jeg satt og hikstet på fastlegens kontor. Jeg føler meg virkelig klar til å gi plassen min til noen andre! Psykologen min har vært en fantastisk støttespiller i løpet av disse to årene og hun har virkelig engasjert seg i mine problemer. Vi har hatt en svært god kjemi helt fra starten av og vi har både grått og ledd sammen. Merker selv at det blir litt vedmodig å avslutte terapien også, det har vært godt å ha en så god støttespiller. Det jeg lurer på nå er hvordan jeg kan takke henne på en anstendig måte? Jeg har lest rundt på nettet og der står det mye forskjellig, noen steder står det at helseperosnell ikke kan ta imot gaver og andre steder står det at de kan ta imot gaver av ubetydelig verdi. Jeg ønsker ikke å gå over noen grenser, så tenkte kanskje at et kort og en liten gave (under 100kr) ville være fint? Anonymous poster hash: 5383a...5b5 Synes du har en god plan 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Huff, nå ble jeg litt flau! Skulle selvsagt stå under 1000kr Men da gjør jeg det, takk for god hjelp fra dere begge! Det å kjøpe en orkidé var ikke dumt, da hun har klaget en god del på de blomstene hun har på kontoret. Anonymous poster hash: 5383a...5b5 0 Siter
psychotique Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Støtter ideen om en liten blomst og et kort 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.