AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Hvem skal gi meg oppmerksomhet den dagen terapien med min psykiater blir avsluttet?. Jeg orker ikke tanken på noen støttekontakt altså, det vil jeg ikke ha. Men hva skal jeg gjøre?, er så redd for at den situasjonen skal komme. Er ikke der enda da, men er så redd for å miste tryggheten min. Alle mennesker trenger jo oppmerksomhet, og hvis man ikke finner noen til å gi dette hva gjør man da?. Anonymous poster hash: 9cc81...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Du har vel lyst til å bli i terapi til du har lært deg å skape + opprettholde gode forhold med andre, slik at du kan gi og få den omsorgen og kjærligheten du trenger i vanlige forhold? Anonymous poster hash: 54e26...ed8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Du har vel lyst til å bli i terapi til du har lært deg å skape + opprettholde gode forhold med andre, slik at du kan gi og få den omsorgen og kjærligheten du trenger i vanlige forhold? Anonymous poster hash: 54e26...ed8 Da må jeg nok være i terapi rimelig lenge. Jeg er bare så redd for å bli alene og avglemt. Jeg er så dårlig sosialt. Anonymous poster hash: 9cc81...a5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Da må jeg nok være i terapi rimelig lenge. Jeg er bare så redd for å bli alene og avglemt. Jeg er så dårlig sosialt. Anonymous poster hash: 9cc81...a5d Det er vi alle, hvis det er noen trøst... Det hjelper å øve, så kan man skape det livet man vil ha, med forhold som kan gi en det en trenger. Anonymous poster hash: 54e26...ed8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.