kikkik Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har hatt store søvnproblemer i 8-9 uker, som oppsto fordi jeg brukte innsovningstabletter i 2 uker. Jeg kuttet ut tablettene brått da de bare virket et par timer. Jeg hadde ikke depresjon eller søvnproblemer i utgangspunktet, men fikk pillene pga nakkesmerter. Jeg følger reglene for søvnhygiene og har prøvd valerina og melatonin. Jeg har trodd at dette var "rebound insomnia" som ville gå over av seg selv, og siden det virker som jeg har ekstra lett for å bli avhengig av sovemedisin, har jeg holdt meg langt unna benzopreparater. Allergimedisin o.l. har jeg tenkt at ville gjøre meg enda sløvere om dagen, uten å få meg til å sove. Nå er jeg utslitt, har utviklet angstliknende reaksjoner på søvnløsheten og gråter mye. Stresser mye med sovingen og tror nå at jeg aldri vil komme tilbake i jobb. Hvis jeg likevel skal ta medisiner nå, hva er det best å ta? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Hva med Remeron 15 mg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.