Gå til innhold

må mann ta live sitt for å bli trodd !?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

snart må vi mannfolka enten forlate landet men hvor , eller sitte inne for vold ,eller ble innlagt i psykiatrisk ,eller enkelt og greit heng deg selv ...........

Så derfor ler man nok gjerne, når man tenker på en "svak mann som tar imot juling"

Omfanget av partnervold i vårt land er ikke kjent, men det meste av forskningen som er gjort på dette området handler om menn som mishandler kvinne

Defor sier heller aldri en mann noe om at det er dette som skjer...

En mann kan heller ikke forsvare seg for å få slagene ,klørne hennes til å stoppe når hun raser. Da blir han nemlig arrestert for vold mot kvinnen.

Hvis du holder hendene hennes fast mot veggen, forteller hun det til legen venninne dine venner ,familie ,jobben, politiet ,og viser dem blåmerker.

Når han forsøker å holde henne fast sparker hun mot testiklene og tramper ham på føttene med hælen.

Hvis han skriker til henne, ser naboene ondt på ham.

Hvi shan gråter er han svak og hun fryder seg og ler, peker på ham og gjør narr.

Når han føler avmakt har hun nemlig "vunnet".

Neste gang er terskelen lavere for å mishandle, for da vet hun at hun har den makten over ham...

Da politiet kom fordi naboen tilkalte dem på grunn av skrikingen hennes mot ham, og bråket de hørte da hun kastet glassvaser mot ham så glasset singlet, -da var det HAN som var den skyldige.

"Det vet alle..."

til slutt blir mannen stemplet og sett på som en voldelig og ond mann med null respekt ...........

vært i et forhold med ei søtt vakkert slik psykologisk kvinne som kanskje behandler deg nå !.

viste ho at nå er slutt og mistet sin byte ( offer ) så truer meg med leiemorderen, helt ærlig tenkte ta slutt på livet mitt idag fordi har sterk følelser for henne enda !!

er det noen som har eller lever i en sånn forhold ??

vet ikke hva kommer til å skje enda , nå har jeg ikke bra mens jeg skriver ,,,,,,,,

håper ingen har eller får en slik forhold .......

AnonymBruker?
Skrevet (endret)

Jeg kan gi deg to/tre råd.

1. Slå henne i magen lager ikke noe særlig mærker meg gjør veldig vondt

2. Dra fra henne. (Obviously...)

3. Hvorfor ønsker du å bli trodd? Hva er det du tror skjer annerledes dersom noen tror på deg? Du enten blir værende å la henne slå deg, du blir værende og gir henne juling tilbake, eller du drar vekk. Hvem som tror på hvem spiller ingen rolle

Anonymous poster hash: fu420...v69 

Endret av AnonymBruker?
Gjest Gargamel
Skrevet

Løsningen er enkel: flytt fra henne. Selvforsvar et uansett ikke en varig løsning, enten du er mann eller kvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...