AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å holde ut. Jeg trenger en pause fra det evige tankespinnet og kaoset jeg ikke har kontroll over. Det kjennes så meningsløst. Alt sammen. Kanskje burde jeg bare gi opp. Jeg klarer ingen verdens ting. Den konstante følelsen av uro forsvinner aldri og jeg har min tvil om jeg noen gang vil komme meg gjennom dette. I det siste har jeg ikke hatt kontroll over tankene mine. Akkurat som om det ikke er meg de tilhører. Jeg vil forsvinne, men helst uten å etterlate meg et spor. Tankene om døden er skremmende. De kjennes ulovlige. Døden er skremmende, men tanker om å fortsette livet gjør meg minst like redd. Tankene mine, alt jeg gjør og alt jeg sier blir jo uansett feil. Jo mer jeg gjør, jo mer uoversiktlig blir det hele, men det å stenge seg inne gir mer rom for nye tanker. Jeg er en udugelig person som ikke har noe her å gjøre. Malplassert. Det er slitsomt å hele tiden opprettholde en fasade når innsiden faller fra hverandre. Jeg tenkte at dersom jeg bare gjorde som alle andre, samtidig som jeg prøver å holde meg mest mulig i bakgrunnen, så kunne jeg flyte gjennom livet på autopilot. Men det går ikke har jeg funnet ut. Jeg føler jeg ikke har mer energi igjen og jeg har prøvd det meste. Gitt livet en sjanse, men gått på en smell år etter år. Jeg burde flytte ut, fjerne tingene mine, prøve å forklare hvorfor og til slutt forsvinne. Takke for meg. Etterhvert vil alt være glemt og det vil være som jeg aldri har vært her. Anonymous poster hash: bd3eb...cd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Da jeg leste dette følte jeg nesten at jeg hadde skrevet det. Dette er beskrivelse av mine følelser. Men, jeg tror ikke vi kan bare takke for oss og la som vi aldri ha vært her. Det sitter noe igjen etter alle mennesker. Hva vil vi ha igjen etter oss? Jeg tenker mye på hvordan NAV vil stille seg til at jeg søker jobber i utlandet og drar dit for å prøve. Jeg har gode muligheter, og har lyst å starte på nytt. Da er omgivelsene fulle av negativitet. Jeg har gjort dette før med gode resultater og da var alle negative i starten. Jeg måtte ikke finne på noe sånt. Anonymous poster hash: c6fb6...5bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.