AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Hvorfor får man ofte hallusinasjoner og en mild euforisk følelse like før Stilnoct kicker ordentlig inn? Hvorfor får man det ikke på samme måte av Imovane? Anonymous poster hash: 49936...0fa 0 Siter
missmas Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg får massive hallusinasjoner av Imovane. Men ikke nå som jeg bruker Abilify, da er hallusinasjonene borte! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg får massive hallusinasjoner av Imovane. Men ikke nå som jeg bruker Abilify, da er hallusinasjonene borte! Er det et tegn på noen diagnose dersom man får dette av disse sovemedisinene? Eller bare tilfeldig hvem som "rammes"? Anonymous poster hash: 49936...0fa 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg får hallusinasjoner av stilnoct. Tok sin tid før jeg greide å skille den bivirkningen fra psykoselidelsen... Immovane har null virkning /bivirkning. 0 Siter
Cammomille Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde masse rare opplevelser med stilnocten i begynnelsen. Nå er det veldig sjeldent jeg kjenner noe til det lenger. Kun hvis jeg ikke har spist på leeeenge og har trent. :-) Det er ubehagelig, men det går over etterhvert! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.