Gå til innhold

jeg tror min datter er pysokopat

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei. Nå har jeg lest meg opp og ned og i mente på oppførselen rundt og om min datter og ser tydelig at det er skremmende skåring psykopatiske trekk. Ut fra min og min kjæreste og mor mi skårer min datter på 16, 27 poeng og da har hun ikke engang vært ute i hardt vær ennå.

Dette er så skremmende og leit for en mamma og oppdage/innse at jeg lurer på hva i huleste skal jeg gjøre nå el hva skal jeg foreta meg og hvordan skal jeg kunne leve videre med det jeg nå vet?

For min datter vil jo ikke la seg behandle og det er jo ikke noe feil på henne, bare på alle oss andre! Det er vi som må behandles, hun har det helt fint.

HJELP, HVA GJØR JEG NÅ.

Kjempe frustrert mamma

Skrevet

Ta nå først kontakt med enten din eller hennes fastlege og snakk med vedkommende om hva du skal gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...