Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var mye klar tale dere kom med i tråden om selvskading. Tror ikke noen har presset meg på den måten så det var litt tøft. Men jeg tror jeg trengte det.

Jeg skal ta det opp med psykiateren neste gang. Og hvis jeg klarer å bestemme meg for at det skal være helt slutt så håper jeg å kunne få litt støtte her når det røyner skikkelig på.

Takk for mye råd og støtte. Det gjelder også de andre som svarer. Ikke alltid jeg svarer på hvert innlegg, men jeg setter pris på det likevel.

Skrevet

Dette oppfatter jeg som noe som kan bli starten på noe nytt for deg. Bruk den tiden du trenger, og de samtalene du trenger på å bestemme deg for hvilket valg du skal ta. Dersom du bestemmer deg, så er jeg overbevist om at du kan få mye støtte her inne til å holde fast ved valget.

Skrevet

Det var mye klar tale dere kom med i tråden om selvskading. Tror ikke noen har presset meg på den måten så det var litt tøft. Men jeg tror jeg trengte det.

Jeg skal ta det opp med psykiateren neste gang. Og hvis jeg klarer å bestemme meg for at det skal være helt slutt så håper jeg å kunne få litt støtte her når det røyner skikkelig på.

Takk for mye råd og støtte. Det gjelder også de andre som svarer. Ikke alltid jeg svarer på hvert innlegg, men jeg setter pris på det likevel.

Ta det valget som kjennes riktig for deg, -ikke kun for nå, våg å tenke langsiktig. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...