Bella Dotte Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Kanskje folk har forskjellige standarder/terskler for hva som er en ok kake. Jeg hadde blitt mektig sur om jeg etter oppfordring hadde gitt en kake til utlodning, og så fått greie på at den hadde blitt kastet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Herlig tråd, litt som i gamle dager på DOL :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei1 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Kanskje folk har forskjellige standarder/terskler for hva som er en ok kake. Jeg hadde blitt mektig sur om jeg etter oppfordring hadde gitt en kake til utlodning, og så fått greie på at den hadde blitt kastet. Ja det er jo det man vil unngå! Problemet må løses på en eller annen måte. Det er helleri ikke bra å kaste mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Alternativt er at de lar være å spørre de som lager dårlige kaker. Det går an å gjøre dette på en smidig måte.Denne metoden er nok ikke særlig utbredt. Jeg blir i hvertfall spurt stadig vekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Alternativt er at de lar være å spørre de som lager dårlige kaker. Det går an å gjøre dette på en smidig måte. Ja, her bør Facebook kjenne sin besøkelsestid. De lager bare en liten dugnadsseksjon hvor man registrerer kakebakeegenskaper og denslags ferdigheter. Vips har man god oversikt over hvilke personer som kan spørres om hva. "Bidrar kun med penger" er selvsagt et eget valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Denne metoden er nok ikke særlig utbredt. Jeg blir i hvertfall spurt stadig vekk Ha ha!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annve Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvordan mener du de skal løse problemet da hvis man ikke kan gi uttrykk for at kakene skal brukes til kakelotteri? Folk må tåle såpass eller ta det som en selvfølge at de skal både smake bra og se bra ut, særlig når det blir et problem. Alternativt er at de lar være å spørre de som lager dårlige kaker. Det går an å gjøre dette på en smidig måte. Det var jo det jeg mente da. Selvfølgelig må man si at kaken er til et lotteri. Poenget mitt var at ved å legge til at de ønsker at kaken skal se bra ut osv, kanskje fornærmer en del. Jeg tenker at det er en selvfølge at en kake man leverer i fra seg ser bra ut. Så de som da har levert en dårlig kake, synes sikkert den var bra nok. Kanskje man istedet ikke burde spørre disse neste gang, Har heldigvis aldri opplevd at en kake har vært så dårlig at den ikke kan loddes ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.