Blomsterfluen Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Hei. Jeg har trykk i hodet siden i går når jeg setter meg ned og når jeg reiser meg. Jeg har også litt trykk i Hodet når jeg våkner om morgenen, når jeg setter meg opp. Er det farlig? Kan det ha med at jeg ikke klarer å la være å spise veldig mye usunn mat for tida? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Det er umulig å gi et fullgodt svar på dette på nett. Det er overveiende sannsynlig at det ikke er farlig, men det finnes en bitteliten risiko for at det kan være farlig. Uten en undersøkelse i RL kan en ikke svare mer presist på dette. Om det har med ditt kosthold å gjøre, vil du finne ut av ved å teste ut et sunt kosthold i noen uker. 0 Siter
ISW Skrevet 10. april 2014 Skrevet 10. april 2014 (endret) 1. Du får neppe svar på allmennmedisin med mindre du betaler for spørsmålet. 2. Siden dette er betinget av å sette seg/reise seg, og du sier at det har kommet etter en usunn livsstil, kanskje en blodtrykksmåling er på sin plass? Endret 10. april 2014 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 Skrevet 10. april 2014 "Fullgode svar på nett". Din virksomhets raison d'être... Erru sinna på hr doktor eller? Anonymous poster hash: 739e3...f97 0 Siter
Sillicious Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Da jeg hadde trykk i hodet så var det synet.. Men rart det er sånn i sammenheng med at du reiser/setter deg.. 0 Siter
missmas Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 jeg har mye trykk/press/kaos i hodet er livredd for hjernesvulsts 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Å velge å gå for det minst sannsynlige er også et valg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 hva er det mest sannsynlige? At trykket/presset/kaoset i hodet IKKE skyldes hjernesvulst. Anonymous poster hash: 7e9d0...860 0 Siter
missmas Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 At trykket/presset/kaoset i hodet IKKE skyldes hjernesvulst. Anonymous poster hash: 7e9d0...860 Gudskjelov for det. Men hva skyldes det? Jeg får jo aldri noe svar på det. Psykologen min mener det kan være medisinene. Men de gjør det jo bedre så jeg forstår ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 Skrevet 15. april 2014 Gudskjelov for det. Men hva skyldes det? Jeg får jo aldri noe svar på det. Psykologen min mener det kan være medisinene. Men de gjør det jo bedre så jeg forstår ikke. Jeg aner ikke hva det skyldes. Enkelte ting får man ikke svar på og må leve med. Har du forsøkt andre medisiner? Det du beskriver er i hvertfall ikke typisk for hjernesvulst. Anonymous poster hash: 7e9d0...860 0 Siter
psychotique Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Kanskje det kan skylde blodtrykk? Når jeg reiser meg opp får jeg blodtrykksfall og da får jeg trykk i hodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.