Gå til innhold

Trykk i hodet. Spør her siden jeg aldri får svar på allmennmedisin.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Hei. Jeg har trykk i hodet siden i går når jeg setter meg ned og når jeg reiser meg. Jeg har også litt trykk i Hodet når jeg våkner om morgenen, når jeg setter meg opp. Er det farlig? Kan det ha med at jeg ikke klarer å la være å spise veldig mye usunn mat for tida?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er umulig å gi et fullgodt svar på dette på nett.

Det er overveiende sannsynlig at det ikke er farlig, men det finnes en bitteliten risiko for at det kan være farlig.

Uten en undersøkelse i RL kan en ikke svare mer presist på dette.

Om det har med ditt kosthold å gjøre, vil du finne ut av ved å teste ut et sunt kosthold i noen uker.

Skrevet (endret)

1. Du får neppe svar på allmennmedisin med mindre du betaler for spørsmålet.

2. Siden dette er betinget av å sette seg/reise seg, og du sier at det har kommet etter en usunn livsstil, kanskje en blodtrykksmåling er på sin plass?

Endret av issomethingwrong
AnonymBruker
Skrevet

"Fullgode svar på nett". Din virksomhets raison d'être...

Erru sinna på hr doktor eller?

Anonymous poster hash: 739e3...f97

Skrevet

Da jeg hadde trykk i hodet så var det synet..

Men rart det er sånn i sammenheng med at du reiser/setter deg..

Skrevet

jeg har mye trykk/press/kaos i hodet

er livredd for hjernesvulsts

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Å velge å gå for det minst sannsynlige er også et valg.

AnonymBruker
Skrevet

hva er det mest sannsynlige?

At trykket/presset/kaoset i hodet IKKE skyldes hjernesvulst. 

Anonymous poster hash: 7e9d0...860

Skrevet

At trykket/presset/kaoset i hodet IKKE skyldes hjernesvulst. 

Gudskjelov for det. Men hva skyldes det? Jeg får jo aldri noe svar på det. Psykologen min mener det kan være medisinene. Men de gjør det jo bedre så jeg forstår ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Gudskjelov for det. Men hva skyldes det? Jeg får jo aldri noe svar på det. Psykologen min mener det kan være medisinene. Men de gjør det jo bedre så jeg forstår ikke.

Jeg aner ikke hva det skyldes. Enkelte ting får man ikke svar på og må leve med. Har du forsøkt andre medisiner? Det du beskriver er i hvertfall ikke typisk for hjernesvulst. 

Skrevet

Kanskje det kan skylde blodtrykk? Når jeg reiser meg opp får jeg blodtrykksfall og da får jeg trykk i hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...