AnonymBruker? Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Hvorfor skrev du "slabb...dask"? Det er en person som jeg tenker veldig mye på, og setter veldig pris på, han har et spessielt rom i mitt hjerte, og i min lidenskap kom jeg til å føle for å bytte ut hashen med hans bokstaver. Anonymous poster hash: abcde...fgh 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Det er en person som jeg tenker veldig mye på, og setter veldig pris på, han har et spessielt rom i mitt hjerte, og i min lidenskap kom jeg til å føle for å bytte ut hashen med hans bokstaver. Anonymous poster hash: Smirre Ta medisinen din før det rabler helt for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Og der forsvant dere begge to, med ett minutts mellomrom. Hmm Anonymous poster hash: 1fb6d...299 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Ta medisinen din før det rabler helt for deg. Tror nok ikke det finnes nok medisiner i verden til å fikse meg desverre Og der forsvant dere begge to, med ett minutts mellomrom. HmmAnonymous poster hash: 1fb6d...299 Jeg ble litt opptatt av paradise hotel, var litt sjalusidrama og sånn. Dagens høydepunkt for en latsabb som meg vettu Var det noe du lurte på ? Anonymous poster hash: aadee...zyr 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 21. april 2014 Skrevet 21. april 2014 Tror nok ikke det finnes nok medisiner i verden til å fikse meg desverre Jeg ble litt opptatt av paradise hotel, var litt sjalusidrama og sånn. Dagens høydepunkt for en latsabb som meg vettu Var det noe du lurte på ? Nei! 0 Siter
Gondor Skrevet 22. april 2014 Forfatter Skrevet 22. april 2014 Det er synd at dette utviklet seg til munnhoggeri, men jeg skal prøve å følge tråden slik som den ble.Det er klart det finnes mye lat ungdom også. Og late voksne. Noen er mer late enn andre.Å være uføretrygdet kan føre til latskap. Det vet jeg. Det er en utfordring å stå der uten jobb og så finne på noe fornuftig å gjøre med de kreftene man sitter igjen med. Men det er mulig. Brainstorming kan være et godt sted å starte. Jeg er heldig og har funnet en aktivitet som jeg håper kan utvikle seg til en jobb når jeg får øvd meg tilstrekkelig. Men så er det de dagene eller den uken hvor jeg er fullstendig utslitt og må tvinge meg til den enkleste ting. Da får man bare akseptere at sånn ble det.Det må være forferdelig å være så lat eller doven at man ikke gidder noenting. Og da tenker jeg selvfølgelig ikke på de som er redusert på grunn av sykdom. Det er noe helt annet. Men det går da vel an å finne bare en bitte liten fornuftig ting å ta seg til i løpet av en dag! Litt etter litt kan man øke og så får man akspetere de periodene hvor man er dårlig. Jeg er ikke så veldig mye plaget av angst og mitt hjerte blør virkelig for de som ikke tør gå ut fordi angsten river i en. Men finnes det ikke noen smutthull for alle?Vi som er foreldre har våre forpliktelser som vi ikke kan gå på akkord med selv om vi er fullstendig svimeslått av utmattelse eller hva det måtte være. Da får en være fornøyd med at man i hvert fall klarte det den dagen. Klarer man det ikke, får man be om hjelp.Ikke misforstå. Jeg vet hvor invadiliserende en psykdom kan være. Men de fleste har vel gode perioder eller gode dager og da går det an å slå til. Klarer man bare en time før man må hvile seg, er dette bra nok.Hva mener dere om dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Jeg mener det er naturlig å ville opp og frem her i livet. Mangler man dette, i tilstrekkelig stor grad, så er man per definisjon syk - sånn jeg ser det. Uansett hva som manifesterer seg eller ikke manifesterer seg av symptomer. Tror de aller fleste "slår til", som du kaller det. Det er vel ingen som gidder å hvile om de ikke er slitne. Eller i det minste føler seg slitne. Det kan jo hende man bare er lat og liker å slappe av? Ellers kan man vel ha et godt liv selv om man ikke vil "frem her i livet"? Anonymous poster hash: 10acb...d63 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Leve sitt liv gjennom sin WoW-karakter. Nei. Det er ikke å nyte livet. Normalt begavede mennesker er ikke lykkelige uten normalt gode prestasjoner. Det tror jeg. Ingen er lykkelige om de ikke får realisert sitt potensial. Der tar du nok feil. Noen er helt sikkert lykkelige av å gå på Bingo, se Paradise Hotel og lese Se og hør. Anonymous poster hash: 10acb...d63 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Da står vel disse "prestasjonene" i stil med evnene deres, da. Det er klart, men livet blir det man gjør det til. Anonymous poster hash: 10acb...d63 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Deg om det... Enten må man gi seg selv et spark i rassen, eller senke ambisjonene.Anonymous poster hash: 10acb...d63 0 Siter
sur kjerring Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Hurra. En saklig diskusjon avsluttes med "man må". Dine imperativ har ingenting med saken å gjøre. Hva mener du man bør gjøre da? 0 Siter
sur kjerring Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Holde seg til saken? Ikke begynne å snakke om noe helt annet? Hva er saken da? 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 At jeg er tilbakestående, det er saken. Jeg deler ihvertfall alle inspill du har kommet med å dette temaet. Så da kan vi være tilbakestående sammen Tror nok det er lettere for de vellykkede å forstå hvor lett det er å blir vellykket, de har jo knekt hele koden de og vet alt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.