Gjest Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Må tenke litt igjennom hva jeg bør ta opp. Det går stort sett bra nå, og jeg ønsker å starte på en reduksjon av AD. Jeg skal også redusere lithium fra 4 til 3 tabletter igjen, men sikkert ikke lurt og gjøre samtidig. Jeg må jo diskutere det med psykiateren, men likevel litt greit å tenke over det på forhånd. Jeg er redd for å redusere, samtidig som jeg ikke tror at jeg vil merke det. Må kanskje ta opp den angsten jeg har for å bli syk igjen straks jeg får litt av de gamle symtomene igjen. Det er ikke noe spørsmål her. Bare litt tanker jeg må sortere litt så jeg får tatt opp det viktigste, og jeg ønsker også å høre fra andre her hvis noen har noe å komme med. Det er kanskje noen som har fått med seg når det ikke har vært helt bra. Og jeg ønsker å høre fra NHD hvis han har noen tanker angående reduseringen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Du har det bra. Hvorfor skal en da gjøre endringer? 0 Siter
Gjest Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Du har det bra. Hvorfor skal en da gjøre endringer? Det er jo på grunn av at en ikke skal bruke mer medisiner enn en trenger. Jeg ble aldri bra på AD, og har ikke prøvd uten AD etter at jeg ble frisk med lithium. Det kan være kombinasjonen som gjorde meg bra, men jeg tviler på at jeg trenger så mye AD som jeg bruker nå. Men jeg vet ikke, og det er grunnen til at jeg ikke har våget å redusere til nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Det er jo på grunn av at en ikke skal bruke mer medisiner enn en trenger. Jeg ble aldri bra på AD, og har ikke prøvd uten AD etter at jeg ble frisk med lithium. Det kan være kombinasjonen som gjorde meg bra, men jeg tviler på at jeg trenger så mye AD som jeg bruker nå. Men jeg vet ikke, og det er grunnen til at jeg ikke har våget å redusere til nå. Takk, da skal jeg gjøre det :-).Anonymous poster hash: 686b8...82a 0 Siter
Gjest Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Takk, da skal jeg gjøre det :-).Anonymous poster hash: 686b8...82a Hva skal du gjøre sier du? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Det er jo på grunn av at en ikke skal bruke mer medisiner enn en trenger. Jeg ble aldri bra på AD, og har ikke prøvd uten AD etter at jeg ble frisk med lithium. Det kan være kombinasjonen som gjorde meg bra, men jeg tviler på at jeg trenger så mye AD som jeg bruker nå. Men jeg vet ikke, og det er grunnen til at jeg ikke har våget å redusere til nå. ok. Ja, ved bipolar lidelse er det korrekt å redusere evt ta bort AD først. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 ok. Ja, ved bipolar lidelse er det korrekt å redusere evt ta bort AD først. Takk for svar. Jeg føler det er rett å prøve en reduksjon nå, men jeg er nok litt engstelig. Hadde likevel bestemt meg for at nå vil jeg prøve, og det er godt å få en bekreftelse på at det også er korrekt. 0 Siter
missmas Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 jeg merket ingenting negativt da jeg tok bort fontex litium er nok (og abilify etter psykose) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hva skal du gjøre sier du? Hehe, svarte på feil innlegg. Er visst helt på jordet :-).Anonymous poster hash: 686b8...82a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.