Gå til innhold

Hvilken diagnose passer best NHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er diagnostisert med organisk paranoid lidelse. Men har lest litt på nettet at det typiske ved denne lidelsen i motsetning til schizofreni er mangel på hallusinasjoner.

Jeg har hatt sterke hallusinasjoner når jeg har vært innlagt så derfor lurer jeg på om denne diagnosen egentlig er rett?, kan jeg egentlig ha en ren schizofrenidiagnose ?

Det er over fire år siden sist jeg hadde hallusinasjoner og det finnes ikke spor av noen symptomer på denne sykdommen nå. bortsett fra sosial angst diagnose som jeg fikk stilt lenge før jeg fikk psykosen, så det er noe som alltid har vært der.

Hva tror du? Anonymous poster hash: 897bc...255

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...