missmas Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Fant ut at jeg har skikkelig stive muskler i nakken som gjør at det strammer rundt tinningene og gir meg kaos i hodet. UFARLIG. Jeg er så lettet. Har nesten ikke hatt kaos i hodet etter at jeg fant årsaken. Trenger ikke MR likevel. Sånn har jeg gått lenge, men ingen har skjønt at det er muskulært, legene har trodd det er psykotisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Fant ut at jeg har skikkelig stive muskler i nakken som gjør at det strammer rundt tinningene og gir meg kaos i hodet. UFARLIG. Jeg er så lettet. Har nesten ikke hatt kaos i hodet etter at jeg fant årsaken. Trenger ikke MR likevel. Sånn har jeg gått lenge, men ingen har skjønt at det er muskulært, legene har trodd det er psykotisk. Så du fikk kaos i hodet fordi du ble bekymret pga stive muskler? Ikke greit det der, det kan hjelpe å ligge på en varmepute 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.