AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Er dette en seriøs terapiform, eller bare altenativt tullball? Lese at det er "en av de mest utbredte psykoterapiretningene i verden i dag", men jeg har altså aldri hørt om det før. Anonymous poster hash: a46b1...582 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Som psykiater på et stort nettsted burde jeg sikkert bruke mer korrekte ord og beskrivelser, men jeg tar sjansen på å gi deg rett i at det er A.T. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Det er en alternativ terapiform, men langt fra noe tull. Det krever fire års utdannelse og er en skoleretning man bør ha respekt for. Her kan du lese mer om Gestaltterapi. Det er nok ikke så ensidig som NHD hevder. http://www.gestalt.no/index.asp?id=26035 Anonymous poster hash: de173...4e1 0 Siter
ISW Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Jeg ville i alle fall ikke gått dit med en behandlingskrevende psykisk lidelse. Men det kan sikkert ha noe for seg når det gjelder stressmestring, livsveiledning og forebyggende arbeid. Jeg tror en god del alternativt tullball kan ha noe for seg som forebyggende arbeid. Det farlige er når det skal erstatte "ekte" medisin i behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.