Inner self Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Det er artig altså, de senere år så har jeg klart å gå til tannlegen årlig, og spart masse penger, fremfor de tidligere år, hvor det gikk mange år i mellom, og det ble store reprasjoner. Jeg var så redd for tannlegen att jeg gikk med sterk tannpine i over 7 måneder da jeg hadde odontofobi. Nå gjør det meg ingenting, og grunnet att jeg nå tør hvert år, så blir det nesten ikke noen utgifter på tennene heller. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Samme erfaring her, var så redd tannlegen at jeg måtte få narkose. Nå siste årene har det blitt borte! I starten brukte jeg Valium før timen, men siste årene har jeg droppet det og sett at det faktisk går bra! Mye av grunnen er at jeg har en meget flink tannlege. Han kjenner meg godt og er flink til å sette seg inn i min situasjon. En fryd å gå til tannlegen nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.