AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Hei, Jeg har en hektisk uke hvor jeg har fullført 2 eksamener, har et stort framlegg i morgen, en labjournal-innlevering som skal leveres i morgen + noe gruppearbeid som skal leveres på mandagen. I tillegg har moren min nylig blitt lagt inn på akuttpsykiatrisk, så det har vært en god del møter med psykiatere og psykologer der i tillegg. Nå begynner jeg å bli sliten og i går natt besvimte jeg sånn plutselig - det har jeg aldri gjort før - og i dag har jeg bare kastet opp alt jeg har prøvd å få i meg. Jeg er også veldig trøtt, men får ikke til å sove om natta fordi jeg bekymrer meg så mye over alt sammen. Tror nesten jeg er i ferd med å slite meg selv ut, men det må vel pågå i en lang periode før man blir utslitt? Så lenge det roer seg litt i slutten av neste uke igjen er det vel ikke farlig å fortsette? Normalt ville jeg snakket med psykologen min om dette, men han er bortreist noen uker. Med Vennlig Hilsen meg Anonymous poster hash: 0e18c...ca4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.