Gå til innhold

Jeg er så sliten..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg har en hektisk uke hvor jeg har fullført 2 eksamener, har et stort framlegg i morgen, en labjournal-innlevering som skal leveres i morgen + noe gruppearbeid som skal leveres på mandagen. I tillegg har moren min nylig blitt lagt inn på akuttpsykiatrisk, så det har vært en god del møter med psykiatere og psykologer der i tillegg.   

Nå begynner jeg å bli sliten og i går natt besvimte jeg sånn plutselig - det har jeg aldri gjort før - og i dag har jeg bare kastet opp alt jeg har prøvd å få i meg. Jeg er også veldig trøtt, men får ikke til å sove om natta fordi jeg bekymrer meg så mye over alt sammen. Tror nesten jeg er i ferd med å slite meg selv ut, men det må vel pågå i en lang periode før man blir utslitt? 

Så lenge det roer seg litt i slutten av neste uke igjen er det vel ikke farlig å fortsette? 

Normalt ville jeg snakket med psykologen min om dette, men han er bortreist noen uker. 

Med Vennlig Hilsen meg :)

Anonymous poster hash: 0e18c...ca4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...