AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 Skrevet 24. april 2014 Er det noen som har deltatt i "kreativ vekstgruppe" eller tilsvarende? Kom over dette tilbudet i regi av ROS, http://www.nettros.no/aktuelt/krativ-vekst/, og lurer på om noen har noen erfaringer å dele om tilsvarende tilbud. Anonymous poster hash: 94f2c...a03 0 Siter
Cammomille Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Det er en kreativ gruppe på DPS'en hvor jeg går. Der gjør man alt i fra å male til å snekre noe eller lage ressurskommode. Det er en populær gruppe, og jeg er overbevist om at man har godt av å lære seg å uttrykke seg på andre måter enn "vanlig". 0 Siter
frosken Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Det er en kreativ gruppe på DPS'en hvor jeg går. Der gjør man alt i fra å male til å snekre noe eller lage ressurskommode. Det er en populær gruppe, og jeg er overbevist om at man har godt av å lære seg å uttrykke seg på andre måter enn "vanlig". Hva er en "ressurskommode"? 0 Siter
Cammomille Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning! 0 Siter
tonie Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Kan man ikke bare skrive en liste? Hvis det nå skal være kreativt kan man vel tegne noe mer originalt enn en kommode. En ressurstomat, kanskje. 0 Siter
slabbedask Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. Herrejemini! 0 Siter
Gondor Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Kan man ikke bare skrive en liste? Hvis det nå skal være kreativt kan man vel tegne noe mer originalt enn en kommode. En ressurstomat, kanskje.Det er enkelt å se for seg en kommode med mange skuffer fulle av dine ressurser. Jeg synes det er en god metafor. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning! Ressurskommode Jeg var også spent på hva dette var. Jeg synes det var skuffende! 0 Siter
tonie Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Det er enkelt å se for seg en kommode med mange skuffer fulle av dine ressurser. Jeg synes det er en god metafor. Det høres bare dumt ut. 0 Siter
Gondor Skrevet 25. april 2014 Skrevet 25. april 2014 Ressurskommode Jeg var også spent på hva dette var. Jeg synes det var skuffende! LOL! 0 Siter
Cammomille Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Dumt eller ikke, det er en av mange oppgaver jeg har fått i en kreativ gruppeterapi. Og det var vel det TS spurte om ;-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Jeg hadde i det minste håpet på at dere snekret en fin kommode, for å så fylle den med fine ting, og lapper som dere skriver til dere selv osv. Det hadde vært litt kulere. Anonymous poster hash: fffda...693 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Det høres bare dumt ut. Enig!Anonymous poster hash: 14823...ff9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning! Huff. Høres ut som noe en lilla kunst- og håndtverkslærer med sosionomutdanning i tillegg har funnet på. Anonymous poster hash: 14823...ff9 0 Siter
frosken Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning! Takk for info:-) Ser for meg at dette kan være en utfordrende oppgave for mange; av og til er det jo lettest å trekke frem sine negative sider. 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. april 2014 Skrevet 26. april 2014 Huff. Høres ut som noe en lilla kunst- og håndtverkslærer med sosionomutdanning i tillegg har funnet på.Anonymous poster hash: 14823...ff9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Hvis dere nå er ferdig med å diskutere ressurskommoden, så lurer jeg fortsatt på om det er noen som vil dele erfaringer mht denne typen gruppe?<br /><br />Jeg forestiller meg at det kan være en ganske spennende måte å se på ulike sider av seg selv. Også synes jeg det er imponerende at prisen er så lav. Anonymous poster hash: 94f2c...a03 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.