Gå til innhold

Noen som har vært med på kreativ gruppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har deltatt i "kreativ vekstgruppe" eller tilsvarende? Kom over dette tilbudet i regi av ROS, http://www.nettros.no/aktuelt/krativ-vekst/, og lurer på om noen har noen erfaringer å dele om tilsvarende tilbud.

Anonymous poster hash: 94f2c...a03
Skrevet

Det er en kreativ gruppe på DPS'en hvor jeg går. Der gjør man alt i fra å male til å snekre noe eller lage ressurskommode.

Det er en populær gruppe, og jeg er overbevist om at man har godt av å lære seg å uttrykke seg på andre måter enn "vanlig".

Skrevet

Det er en kreativ gruppe på DPS'en hvor jeg går. Der gjør man alt i fra å male til å snekre noe eller lage ressurskommode.

Det er en populær gruppe, og jeg er overbevist om at man har godt av å lære seg å uttrykke seg på andre måter enn "vanlig".

Hva er en "ressurskommode"?

Skrevet

Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning!

Skrevet

Kan man ikke bare skrive en liste? Hvis det nå skal være kreativt kan man vel tegne noe mer originalt enn en kommode. En ressurstomat, kanskje.

Skrevet

Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. 

Herrejemini!

Skrevet

Kan man ikke bare skrive en liste? Hvis det nå skal være kreativt kan man vel tegne noe mer originalt enn en kommode. En ressurstomat, kanskje.

Det er enkelt å se for seg en kommode med mange skuffer fulle av dine ressurser. Jeg synes det er en god metafor.

Skrevet

Du tegner opp en kommode, også skal du fylle skuffend med dine ressurser. En skikkelig "simpel" oppgave, men med så mye større betydning!

Ressurskommode :lol: Jeg var også spent på hva dette var. Jeg synes det var skuffende! 

:P

Skrevet

Det er enkelt å se for seg en kommode med mange skuffer fulle av dine ressurser. Jeg synes det er en god metafor.

Det høres bare dumt ut.

Skrevet

Ressurskommode :lol: Jeg var også spent på hva dette var. Jeg synes det var skuffende! 

:P

LOL!

Skrevet

Dumt eller ikke, det er en av mange oppgaver jeg har fått i en kreativ gruppeterapi. Og det var vel det TS spurte om ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i det minste håpet på at dere snekret en fin kommode, for å så fylle den med fine ting, og lapper som dere skriver til dere selv osv. Det hadde vært litt kulere.

Anonymous poster hash: fffda...693

AnonymBruker
Skrevet

Det høres bare dumt ut.

Enig!

Anonymous poster hash: 14823...ff9

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Høres ut som noe en lilla kunst- og håndtverkslærer med sosionomutdanning i tillegg har funnet på.

Skrevet

Takk for info:-)  Ser for meg at dette kan være en utfordrende oppgave for mange; av og til er det jo lettest å trekke frem sine negative sider.

Skrevet

Huff. Høres ut som noe en lilla kunst- og håndtverkslærer med sosionomutdanning i tillegg har funnet på.

:lol:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere nå er ferdig med å diskutere ressurskommoden, så lurer jeg fortsatt på om det er noen som vil dele erfaringer mht denne typen gruppe?<br /><br />Jeg forestiller meg at det kan være en ganske spennende måte å se på ulike sider av seg selv. Også synes jeg det er imponerende at prisen er så lav.

Anonymous poster hash: 94f2c...a03

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...