Gå til innhold

Hva er din dårligste og beste egenskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min dårligste er at jeg har tendens til å baksnakke andre. Min beste er at jeg er omtenksom. Dette gjør meg rett og slett litt falsk som menneske. Må forbedres!

stjernestøv
Skrevet

Jeg pleide å tenke alle hadde noe godt i seg, et lite lys eller en gnist selv hvor grusomme de var. Andre kaldte meg naiv og kanskje det er sant, ser jo at noen bare er svarte i seg. Jeg bryr meg om folk og er stolt over at jeg alltid har vært der for barna mine, på tross av mine egne "syke ting". De betyr alt for meg. Å baksnakke folk liker jeg ikke, men å snakke om sannheten er ikke alltid baksnakking. Det kommer vel an på hva slags intensjoner som ligger bak, å like å spre rykter er stygt. Min dårligste side oppgjennom har vært angst.

Skrevet

Jeg har så utrolig mange dårlige egenskaper, men nå lever jeg et så stille og intetsigende liv, at de fleste av de dårlige egenskapene ikke får utløp. Min eneste gode egenskap er at jeg er troende. ja, og at jeg også er veldig samvittighetsfull. -_-

Skrevet

Det med samvittighet henger vel sammen med troen på Jesus. Så jeg har bare en god egenskap. Men den er til gjengjeld veldig, veldig God. :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å være snill og grei og ok mot andre mennesker, det gir meg positiv energi<br /><br />En dårlig egenskap er vel at jeg har lite tålmodighet, blir fort rastløs og ikke så flink til å holde orden.

Anonymous poster hash: 1b00c...ad9

Skrevet

Jeg er veldig kreativ og meget utholdende når det er noe jeg vil få til. Det er bra.

Jeg orker ikke for mye prat, og særlig ikke småprat i kvinnegrupper. Jeg går lei lenge før de andre, og mange tar det som en fornærmelse når jeg trekker meg unna. Det er ikke så bra, for jeg setter jo meg selv på sidelinjen av de fleste kvinnefellesskap. De godtar ofte ikke slik annerledeshet fra en kvinne, men jeg har aldri greid å trene meg opp til å holde ut sånt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...