missmas Skrevet 27. april 2014 Skrevet 27. april 2014 hvordan sørger man for at en person blir tvangsinnlagt? Jeg hadde en venninne hun brukte 800 mg seroquel uten å villle si diagnosen sin, hun har blitt helt fjern og truet meg indirekte med at jeg ville bli hengt og da ville hun få skylda. dette ford jeg er venn med en hun liker. sjalu. men hun virker psykotisk på andre måter også enn bare det at hun prater og prater og prater og prater og man skjønner ikke et kvekk av hva hun sier…. hun trodde bla. 3 personer styrte computern til en hun snakket med på skype…paranoid altså... er ikke dette grunnlagt for å legge noen inn? sorry rotate skrevet. kontakter jeg fylkeslegen? vet ikke hvem fastlegen hennes er. 0 Siter
iAnonym Skrevet 27. april 2014 Skrevet 27. april 2014 Har lest om dette i avisen... om personer som på en måte havner mellom tvangsparagrafer og det som har med Politiet å gjøre. Det er jo tross alt straffbart med drapstrusler... 0 Siter
missmas Skrevet 29. april 2014 Forfatter Skrevet 29. april 2014 Det var jo lite hjelp i. Fikk beskjed av kommunelegen om at jenta selv må kontakte fastlegen sin. Hun er jo psykotisk! Aldri i livet om hun kommer til å gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.