Gå til innhold

Beroligende som ikke gir tretthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en sobril på jobb i dag, og hadde store problemer med å holde meg våken resten av dagen. Det kan ha vært tilfeldig, men det kan også være sobrilen som var årsaken.

Finnes det noe som virker beroligende uten å gi slik tretthet?

Anonymous poster hash: 51eae...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en sobril på jobb i dag, og hadde store problemer med å holde meg våken resten av dagen. Det kan ha vært tilfeldig, men det kan også være sobrilen som var årsaken.

Prøv med mindre dose?

Anonymous poster hash: 0d4b4...d09

YoplaitDouble
Skrevet

Opplever bare Sobril på den måten dersom det er første tablett på mange uker. Som regel bare i kombinasjon med andre sederende legemidler (Tolvon). Derimot én på 10mg på dagtid blir jeg aldri søvnig av.

AnonymBruker
Skrevet

Xanor har jeg ikke blitt særlig trøtt av, men ellers har jeg blitt trøtt av det meste beroligende jeg har forsøkt inkl. sobril.  Det er jo rart, siden Xanor skal være en mye sterkere beroligende medisin enn sobril.

Anonymous poster hash: 9d74c...fd6
YoplaitDouble
Skrevet

Xanor har jeg ikke blitt særlig trøtt av, men ellers har jeg blitt trøtt av det meste beroligende jeg har forsøkt inkl. sobril.  Det er jo rart, siden Xanor skal være en mye sterkere beroligende medisin enn sobril.

Anonymous poster hash: 9d74c...fd6

Tja, er det så rart? Angstdempende effekt er vel ikke nødvendigvis proporsjonalt med sederende effekt?

Skrevet

Det tror jeg den er, altså angstempende virker også søvndyssende..

AnonymBruker
Skrevet

Prøv med mindre dose? Anonymous poster hash: 0d4b4...d09

Har lite effekt av mindre dose. Sitter her og tenker på om det kan finnes noe innen naturmedisin. Spørsmålet da er bare hvordan det går sammen med de medisiner jeg allerede tar.

AnonymBruker
Skrevet

Har lite effekt av mindre dose. Sitter her og tenker på om det kan finnes noe innen naturmedisin. Spørsmålet da er bare hvordan det går sammen med de medisiner jeg allerede tar.

Hva med SSRI? Du blir aldri kvitt problemet ved å gnage benzo.

Anonymous poster hash: 3d749...d50

AnonymBruker
Skrevet

Hva med SSRI? Du blir aldri kvitt problemet ved å gnage benzo. Anonymous poster hash: 3d749...d50

Ssri er ikke løsningen på alt. Benzo er en udmerket løsning så lenge en ikke tar det for ofte.

Anonymous poster hash: ecd37...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Ssri er ikke løsningen på alt. Benzo er en udmerket løsning så lenge en ikke tar det for ofte.

Anonymous poster hash: ecd37...9b5

SSRI er et utmerket middel som kan benyttes i de fleste psykiatriske lidelser. Det er også utmerket til å gjøre deg produktiv ved å blokkere ut tanker om uvesentligheter. Dessuten gir det bedre impulskontroll og et langt og behersket liv.

AnonymBruker
Skrevet

SSRI er et utmerket middel som kan benyttes i de fleste psykiatriske lidelser. Det er også utmerket til å gjøre deg produktiv ved å blokkere ut tanker om uvesentligheter. Dessuten gir det bedre impulskontroll og et langt og behersket liv. Anonymous poster hash: 3d749...d50

Haha, nå siterte du visst big pharma sin reklamebrosjyre.

Anonymous poster hash: 11833...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Hva med SSRI? Du blir aldri kvitt problemet ved å gnage benzo. Anonymous poster hash: 3d749...d50

Jeg bruker SSRI.

Dette er noe jeg bare bruker ved behov. Jeg var redd sobrilen skulle gjøre meg trett når jeg tok den, så jeg veide frem og tilbake hva som var verst før jeg tok. Derfor hadde det vært bra hvis jeg kunne finne noe enten det er naturmedisin eller legemiddel som ikke gir denne trettheten. Det er ikke godt å være så trett mens jeg er på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nå siterte du visst big pharma sin reklamebrosjyre.

Kombineres det med et antipsykotikum blir det som balsam for sjelen.

AnonymBruker
Skrevet

Kombineres det med et antipsykotikum blir det som balsam for sjelen.

Og du blir en zombie.

Skrevet

Og du blir en zombie.

Hvorfor blir man en zombie av det? Det er en veldig vanlig kombinasjon. Hvordan tror du assylene så ut før man fikk slike medisiner? Da tenker jeg vi kan snakke "ZOMBIER"...

Skrevet

Truxal gir ikke tretthet i lik grad som sobril. Kanskje verdt å teste ut?

Skrevet

Rart hvordan man reagerer forskjellig på beroligende.

Jeg blir aldri trøtt at 20-30 mg sobril, eller 1 mg xanor.

Men vival 5 mg derimot, helt gele.

Men hvis du har prøvd alt, så tenker jeg på et helsekostprodukt som heter

nervidix.

Det hjalp meg masse før. Jeg tok 3 ganger dosen som sto på, og det kan man. Snakket med de som lager produktet, og det er så liten dose de har i fra før.

Den inneholder alle b vitaminene, sink, magnesium, melisseurt, kamilleurt, og mye annet rart. Men helt ufarlig. Den tok knekken på de verste nervene i hvert fall.

Vil vel beskrive det som å ta 10 mg sobril.

AnonymBruker
Skrevet

Rart hvordan man reagerer forskjellig på beroligende.

Jeg blir aldri trøtt at 20-30 mg sobril, eller 1 mg xanor.

Men vival 5 mg derimot, helt gele.

Men hvis du har prøvd alt, så tenker jeg på et helsekostprodukt som heter

nervidix.

Det hjalp meg masse før. Jeg tok 3 ganger dosen som sto på, og det kan man. Snakket med de som lager produktet, og det er så liten dose de har i fra før.

Den inneholder alle b vitaminene, sink, magnesium, melisseurt, kamilleurt, og mye annet rart. Men helt ufarlig. Den tok knekken på de verste nervene i hvert fall.

Vil vel beskrive det som å ta 10 mg sobril.

En høy dose SSRI vil være minst like effektivt. Gjerne Seroxat for best effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...