InMyPlace Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 (endret) Jeg har hørt mye, veldig mye, musikk det siste tiåret. Nå har jeg kommet dit at jeg har lært meg å lytte til klassisk musikk med sjelen. Beethoven er god, sovnet inn til symfoni nr 3 - eroica i påsken, og det var en himmelsk følelse. Har bestilt meg en DAC for å få enda mere ut av musikken. Klassisk musikk anbefales til slitne sinn. :rolleyes: Endret 28. april 2014 av InMyPlace 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Jeg har hørt mye, veldig mye, musikk det siste tiåret. Nå har jeg kommet dit at jeg har lært meg å lytte til klassisk musikk med sjelen. Beethoven er god, sovnet inn til symfoni nr 3 - eroica i påsken, og det var en himmelsk følelse. Har bestilt meg en DAC for å få enda mere ut av musikken. Klassisk musikk anbefales til slitne sinn. :rolleyes: Foretrekker ambient for å koble av. 0 Siter
Missimo Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Jeg har hørt mye, veldig mye, musikk det siste tiåret. Nå har jeg kommet dit at jeg har lært meg å lytte til klassisk musikk med sjelen. Beethoven er god, sovnet inn til symfoni nr 3 - eroica i påsken, og det var en himmelsk følelse. Har bestilt meg en DAC for å få enda mere ut av musikken. Klassisk musikk anbefales til slitne sinn. :rolleyes: Har ikke peiling på klassisk musikk, men kanskje jeg skal prøve. Tviler ikke på at det kan gi store opplevelser 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Klassisk musikk hadde sin absolutte topp med Mozart og Beethoven. Prøv dem først. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 28. april 2014 Skrevet 28. april 2014 Jeg er veldig glad i Dvorak's cellostykker :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Russiske komponister, i hvert fall Rachmaninov. Elsker skikkelig despoklassisk. Jo mer dramatisk og desperat jo bedre er det. Elsker også klassisk som omsvøper sjelen og gir den ro. Musikk som får det til å risle nedover ryggen på en. Lenge siden jeg har lyttet. På tide å børste støv av denne siden ved meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.