AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Ville ikke dette gjort folk mer effektive og myke i en rekke sammenhenger? Folk ville blitt mer produktive, åpne og kost seg med sine daglige gjøremål uten å irritere seg over tull og banaliteter som i det store ikke betyr noe. Det er tull at antidepressiva ikke har noen effekt på friske mennesker. Ingen er et "perfekt" menneske, så antidepressiva ville jo fjernet de dårlige sidene til folk flest, men dog ikke hatt like stor effekt som på en deprimert. Hva tenker dere om dette? Er det moralsk forkastelig? Anonymous poster hash: 12dd0...a71 0 Siter
iAnonym Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Tror samfunnet hadde gått rett i dass - kjappere enn det gjør i dag. 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Ville ikke dette gjort folk mer effektive og myke i en rekke sammenhenger? Folk ville blitt mer produktive, åpne og kost seg med sine daglige gjøremål uten å irritere seg over tull og banaliteter som i det store ikke betyr noe. Det er tull at antidepressiva ikke har noen effekt på friske mennesker. Ingen er et "perfekt" menneske, så antidepressiva ville jo fjernet de dårlige sidene til folk flest, men dog ikke hatt like stor effekt som på en deprimert. Hva tenker dere om dette? Er det moralsk forkastelig? Anonymous poster hash: 12dd0...a71 Har AD effekt på "friske"? 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Ja, det ville sikkert gått greit, men ettersom de positive virkningene blir mye mindre på folk som er "friske" eller "nesten friske" så vil nok bivirkningene være dominerende og ikke verdt det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 I 1990 hadde jeg besøk av prof. Barr Taylor fra universitetet i Stanford, California. Han kunne fortelle at svært mange amerikanske leger brukte SSRI for å bedre sin livskvalitet og forbedre sin sosiale og arbeidsmessige funksjonsevne. 0 Siter
missmas Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 I 1990 hadde jeg besøk av prof. Barr Taylor fra universitetet i Stanford, California. Han kunne fortelle at svært mange amerikanske leger brukte SSRI for å bedre sin livskvalitet og forbedre sin sosiale og arbeidsmessige funksjonsevne. jeg savner ssri... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Det hadde sikkert hjulpet litt på overbefolkninegen og, det er der jeg merker det mest, att jeg ikke har noe særlig sexdrive lengre. Anonymous poster hash: b09cc...544 0 Siter
iAnonym Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Hvis dere har Morgenbladet er det en interessant artikkel fra 2011. http://morgenbladet.no/samfunn/2011/generasjon_prestasjon 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 Skrevet 29. april 2014 Hvis dere har Morgenbladet er det en interessant artikkel fra 2011. http://morgenbladet.no/samfunn/2011/generasjon_prestasjon Er det er problem at friske folk bruker piller for å bli smartere? Anonymous poster hash: 23c35...898 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.