Marigrete Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Jeg skrev tidligere om sex og Wellbutrin. Det jeg lurer på om det er noen sammenheng mellom hvor mye kroppen tar opp av medisiner. Jeg må opp i 800 mg Lamictal for å få gode målinger. Vil det kunne være tilsvarende med andre medisiner. At jeg generelt må ha høye doser av medisiner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Det kan godt være en sammenheng, men det trenger ikke være slik. Fasiten får en ved å måle. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Jeg skrev tidligere om sex og Wellbutrin. Det jeg lurer på om det er noen sammenheng mellom hvor mye kroppen tar opp av medisiner. Jeg må opp i 800 mg Lamictal for å få gode målinger. Vil det kunne være tilsvarende med andre medisiner. At jeg generelt må ha høye doser av medisiner. Jeg tar opp Tolvon normalt (dog noe lavt), mens Cipralex og Zoloft blir jeg liggende på ca 1/6 av hva jeg burde ha tatt opp sammenlignet med gjennomsnittet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.