AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Jeg skal ta prøve av zoloft og lamictal i morgen men er nå forvirra. Jeg tar zoloften på morgenene, har det noe å si for Serumprøven? Lamictal tar jeg både morgen og kveld. Jeg husker ikke når jeg tok zoloften i dag tidlig, bare at d var mellom 10 og 12. Gjør det noe? Håper på svar fra legen. Anonymous poster hash: eefd8...f00 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Ja, det gjør noe. Det er viktig å kjenne tid fra inntak til prøvetaking. Ta Lamictal i kveld nærmest mulig 12 timer før du skal ta prøven i morgen. Ikke ta medisiner i morgen før etter prøven. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Ja, det gjør noe. Det er viktig å kjenne tid fra inntak til prøvetaking. Ta Lamictal i kveld nærmest mulig 12 timer før du skal ta prøven i morgen. Ikke ta medisiner i morgen før etter prøven. Takk for svar! Lurte på om jeg skal avvente prøven til mandag da jeg ikke er sikker på når jeg tok zoloft i morges? Anonymous poster hash: eefd8...f00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Ja, det gjør noe. Det er viktig å kjenne tid fra inntak til prøvetaking. Ta Lamictal i kveld nærmest mulig 12 timer før du skal ta prøven i morgen. Ikke ta medisiner i morgen før etter prøven. Håper inderlig på svar. Tok lamictal nå 23.30. Zoloft mellom 10 og 12 i formiddag. Er det tilstrekkelig til å ta prøve av disse i morra?Anonymous poster hash: eefd8...f00 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Ja, men det blir utvidet feilmargin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 Skrevet 1. mai 2014 Ja, men det blir utvidet feilmargin. Ok, jeg forsøker iallfall. Takk for svar! Anonymous poster hash: eefd8...f00 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.