CatherineH Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har gått til behandling hos x antall psykologer siden ungdomsskolen, men ingen har hjulpet meg eller funnet ut hvorfor jeg er syk. Jeg sliter med svært tunge depresjoner (og angst), veksler mellom moderat og alvorlig depresjon. Jeg har ikke hatt en vanskelig oppvekst eller opplevd noe traumatisk, har absolutt ingen grunn til å være så deprimert. Har prøvd fire forskjellige antidepressiver over lengre tid uten hell. Jeg trenger en ny psykolog, gjerne en som kan mye om depresjon. En som kan finne ut hvorfor jeg er deprimert, og gi riktig behandling. Jeg trenger en GOD psykolog som hører på meg, og faktisk hjelper meg! Noen som har noen å anbefale? 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Fokuser mindre på selve årsaken til at du er syk, jeg kan ikke se at du skal ha noen nytte av å grave i fortid. Finn deg en behandler som er dyktig på kognitiv/meta kognitiv behandling. 0 Siter
ISW Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Jeg sitter med en merkelig følelse (jeg er ikke fagperson, så det er bare en følelse) av at du er en av de mange i Norge som blir feilbehandlet med samtaleterapi og antidepressiva som egentlig har en annen tilstand, i det bipolare spekter, som må behandles annerledes. http://psykia.no/ - Denne legen er veldig dyktig på dette, men han holder til i Oslo. Du kan jo lese litt på sidene hans. Kanskje du skal vurdere en time hos en dyktig psykiater i stedet? Hvis du har en tilstand innenfor det bipolar eller bipolar spekter, så hjelper verken vanlige antidepressiva eller samtaleterapi nevneverdig. Kanskje du leter på feil sted? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 Hvis du vil ha en som kan lytte til deg over tid vil jeg anbefale psykoanalytisk psykoterapi. Du finner det om du søker på nettet. Har du vært deprimert mange ganger vil jeg tillegg anbefale MBCT for depresjon som de har på flere DPS i Bergen. Anonymous poster hash: 3112b...b23 0 Siter
Zyprexus Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Gå til fastlegen så henviser han deg til psykolog. 0 Siter
MissAftereight Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Holder ikke han webpsykologen til i Bergen? Han må da være flink. http://www.webpsykologen.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.